راهنمای خرید دستگاه بخور سرد و گرم

به گزارش کهن پارس، تعداد کمی از افراد پوستی درخشان و کامل دارند. در این راستا ضروری است که از پوست خود مراقبت کنید تا درخشش و سلامت آن حفظ گردد. منافذ مسدود شده، چین و چروک، جوش های سر سفید، جوش های سرسیاه و … مهمترین علتی است که به پوست شما آسیب وارد می نماید. دستگاه بخور سرد و گرم از لوازم آرایشی و لوازم پزشکی محسوب می گردد که برای جلوگیری از بروزهرگونه مشکل پوستی توسط متخصصان علوم مهندسی پزشکی و متخصصان پوست و مو فراوری شده است. عده ای معتقدند که برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر به سالن زیبایی بروند اما در مقابل بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید دستگاه بخور سرد و گرم، خودشان دست به کار شوند و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

راهنمای خرید دستگاه بخور سرد و گرم

قیمت دستگاه بخور سرد و گرم

دستگاه بخور سرد و گرم چه می نماید؟

این ابزار که به عنوان سونای صورت شناخته می گردد یکی از ابزارهای جدید، برای احیای زیبایی پوست و گردن شما است. این بخار برای تسکین و التیام دهی پوست شما موثر است و وقتی آب دستگاه اضافه می گردد، دستگاه آغاز به انتشار بخار گرم و سرد می نماید.

در بعضی موارد هم از روغن های آروماتراپی برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده می گردد. پس از فراوری بخار، کاربر باید صورت خود را در بالای دستگاه قرار دهد. بخار از روی صورت عبور می نماید تا چروک، جوش های سرسیاه، ناخالصی های پوست، سلولهای مرده پوست و… را از بین ببرد. دستگاه های بخور سرد و گرم قادر به کاهش مسائل سینوسی هستند و به بهبود گردش خون در صورت و گردن شما یاری می نمایند.

انواع دستگاه بخور سرد و گرم

انتخاب دستگاه بخور سرد و گرم

در هنگام انتخاب دستگاه بخور سرد و گرم به موارد زیر توجه کنید:

  • ویژگی ها: سهولت استفاده و راحتی هنگام انتخاب دستگاه لایه بردار صورت مهم است.
  • فضا: اگر فضای زیادی برای نگهداری یک دستگاه عظیم ندارید؛ باید به دنبال یک دستگاه بخار جمع و جور باشید. انتخاب یک دستگاه کوچک آسان است، زیرا قابلیت حمل و نقل آن راحت تر است.
  • تایمر: در هنگام لایه برداری به این روش ضروری است زمانی را که برای این کار اختصاص می دهید یادداشت کنید. بنابراین به دنبال دستگاهی بروید که حاوی تایمر است و با تمام شدن زمان به شما آلارم می دهد.
  • بودجه: با توجه به میزان بودجه در دسترس، دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • نوع: سه نوع دستگاه لایه بردار صورت وجود دارد: شخصی، نانو یونی و رومیزی.
  • قدرت: انرژی مصرف شده نیز یکی از ویژگیهای اساسی است که باید هنگام خرید یک دستگاه بخور سرد و گرم صورت در نظر بگیرید.
  • آروماتراپی: دستگاه بخار صورتی که دارای قابلیت رایحه درمانی است را برای تسکین استرس و درمان پوست انتخاب کنید.
  • توجه به عملکرد و کارایی

خرید دستگاه بخور سرد و گرم

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 273

به "راهنمای خرید دستگاه بخور سرد و گرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید دستگاه بخور سرد و گرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید