دست گل محمدی را خواندیم، پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، در دیداری معوقه از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، عصر روز پنجشنبه دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در انتها با تساوی یک - یک به انتها رسید.

دست گل محمدی را خواندیم، پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد

مهردادی قنبری مدافع تیم ذوب آهن که از چهره های شاخص ذوب آهن در این بازی بود و در دقایق پایانی یک بار هم دروازه تیمش را از باز شدن نجات داد، در خصوص این بازی به خبرنگاران گفت: در مجموع بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم ولی اگر قرار بود یک تیم از این بازی پیروز خارج شود، پیروزی حق ذوب آهن بود.

وی افزود: کادر فنی ما آنالیز خوبی از پرسپولیس داشت و بر همین اساس تمریناتی مخصوص این بازی انجام دادیم. ما می دانستیم تاکتیک پرسپولیس ریختن توپ های بلند از جناحین است و بر همین اساس نقاط قوت پرسپولیس را مهار کردیم؛ تا حدی که سرخ پوشان عصبی شدند و دست به بازی احساسی زدند.

مدافع سبز پوشان در خصوص صحنه درگیری بین دروازه بان پرسپولیس و مدافع ذوب آهن گفت: خوشبختانه دوربین ها به خوبی این صحنه را پوشش دادند و نیازی به توضیح اضافه نیست و تصاویر به خوبی گویای واقعیت است. دروازه بان پرسپولیس در این صحنه فیلم بازی کرد. آنها با یک گل پیش بودند و به سختی تحت فشار قرار داشتند. آنها می خواستند با ایجاد جنجال و حاشیه از فشار تیم ما کم کنند که در نهایت هم پیروز نشدند. من از کمیته انضباطی می خواهم به این صحنه ها ورود کند. دروازه بان و مدافع اخراجی پرسپولیس که در متن این حاشیه قرار داشتند مستحق برخورد کمیته انضباطی هستند.

قنبری در ادامه بیان داشت: بعد از آنکه هر دو تیم 10 نفره شدند کادر فنی ذوب آهن سه بازیکن را در دفاع قرار داد و مابقی بازیکنان به حمله رفتند که این جسارت و شجاعت در نهایت جواب داد. هرچند من به همراه دو مدافع دیگر دقایق پر التهاب و دشواری را سپری کردیم، اما پر تعداد بودن تیم ما در حمله نهایتاً جواب داد. افسوس می خورم که بعد از گل اول، فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

بازیکن ذوب آهن گفت: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس مرتباً سه چهار نفری دور داور را شلوغ می کردند تا با شلوغ کاری تمرکز داور را به سود خودشان به هم بزنند. منظور من پرسپولیس نیست بلکه باید با هر تیمی که قصد استفاده از چنین شیوه هایی دارد برخورد شود.

وی در خاتمه گفت: بازی های با کیفیتی در این فصل انجام می دهیم که متاسفانه با بدشانسی پیروز نمی شویم. تیم ما هفته اول با اشتباه مسلم و فاحش داوری پیروزی را از دست داد که اگر همان پنالتی اشتباه گرفته نشده بود امروز در پایین جدول نبودیم.

مدافع ذوب آهن گفت: ما تشنه اولین پیروزی هستیم که امیدوارم مقابل تراکتور این اتفاق برای ما روی دهد. به مجرد اینکه اولین پیروزی فصل را به دست آوریم قطعاً فرایند امتیازی گیری ما بهتر خواهد شد و به سرعت جایگاهمان را در جدول ارتقا خواهیم بخشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 554

به "دست گل محمدی را خواندیم، پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست گل محمدی را خواندیم، پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید