زارع: سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت، کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی ها ندارم

به گزارش کهن پارس، سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بچه های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه 90 جنگیدند و سپاهان اشتباه کرد که ما را دست کم گرفت.

زارع: سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت، کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی ها ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از ملاقات با سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید:

*بازی بسیار سختی است برای هر تیمی که به اصفهان می آید و با این جو روبرو می گردد، سپاهان مهره های خوبی دارد، اما بچه های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه 90 جنگیدند و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

*در خصوص تیم های دیگر دوست ندارم نظر بدهم، اما سپاهان اشتباه کرد که ما را دست کم گرفت، بازیکنان ما خوب کار کردند، تنها تیمی بودیم که در دور برگشت مقابل سپاهان در نقش جهان امتیاز گرفتیم.

*سپاهان تیم با کیفیتی است، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این که ما مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خوردیم و 4 امتیاز از سپاهان گرفتیم به شرایط هر بازی باید توجه کرد.

*باید به خوبی های فوتبال فکر کرد، سپاهان از تیم های خوب ایران است، ما هم با شرافت کامل فوتبال بازی کردیم.

*از جایگاه ملوان راضی نیستیم، اما بازیکنان ما در همه بازی ها به همین مقدار جنگیدند، ولی اتفاقات فوتبالی باعث شد همواره توپ های ما تبدیل به گل نگردد، 8 بازیکن لیگ یکی ملوان امروز در زمین بودند.

*تمرین نموده بودیم که روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم، اما برنامه اول ما نفوذ به قلب دفاع سپاهان بود، در فوتبال روز جهان از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده می گردد.

*نقش داور چهارم در فوتبال ما بسیار زیاد است، کارت ها خیلی زود خرج می شد.

*دیگر خطر سقوط را احساس نمی کنیم، همه کوشش خود را برای ملوان کردم و کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی ها ندارم، اصلا وقت تلف کردن ملوان را قبول ندارم، طبیعی بود که جلوی سپاهان به این شکل بازی کنیم.

*از رامین و فرشاد بپرسید که من به بازیکن مصدوم خود گفتم که بلند گردد و بازی کند، علت نتیجه نگرفتن سپاهان، وقت تلف کردن ملوانی ها نبود، سپاهان مقدار 3 تیم بیشتر از ملوان بازیکن دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1472

به "زارع: سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت، کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی ها ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع: سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت، کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی ها ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید