کاشی نژاد: رسیدن به ششمین قهرمانی پی در پی سخت است، پرسپولیس تا نیم فصل خوب می شود

به گزارش کهن پارس، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان تا سرانجام نیم فصل اول به هماهنگی لازم رسیده و فرایند خوب خود را آغاز خواهند کرد.

کاشی نژاد: رسیدن به ششمین قهرمانی پی در پی سخت است، پرسپولیس تا نیم فصل خوب می شود

حسین کاشی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست ویکم گفت: این تیم نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. طبیعتاً زمانی که تعداد نفراتی که استخوان بندی اصلی پرسپولیس را در این سال ها تشکیل داده و از این تیم جدا شده اند، زیاد می شود، هماهنگی بین بازیکنان دچار مشکل خواهد شد. باید بازیکنان تازه در این تیم جا بیفتند.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این بازیکنان نیاز دارند هماهنگ تر شوند و این در طول بازی ها اتفاق می افتد. انتقاد روی اسدی و چند تن از بازیکنان تازه زیاد است، ولی به مرور زمان آنها هم در قالب پرسپولیس قرار می گیرند. ضمن اینکه نبود تماشاگر در ورزشگاه، برای تیمی مثل پرسپولیس که هواداران زیادی دارد، مشکل ساز شده است. الان پرسپولیس با تیم بدون تماشاگر فرقی ندارد، در حالی که فشار تماشاگر معمولاً باعث می شود که بازیکن تازه خیلی زود متوجه تفاوت های این تیم با تیم های قبلی اش شود و در قالب تیم قرار بگیرد. حضور هوادار به بازیکن انگیزه بیشتری برای درخشش می دهد. به عقیده من این هم در عدم هماهنگی بازیکنان تازه با پرسپولیس بی تأثیر نیست.

کاشی نژاد با بیان اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم تیم خوبی خواهد شد، یادآور شد: به هر شکل این تیم تا اینجای کار که بازی های قابل قبولی ارائه نکرده است. خیلی اهمیت دارد که بازیکنان تازه خیلی زود با تیم هماهنگ شوند، مطمئناً این اتفاق تا نیم فصل رخ خواهد داد و پرسپولیس فرایند بهتری پیدا خواهد کرد.

این پیشکسوت فوتبال که طی سال های 1357 تا 1364 مدافع پرسپولیس بود، در مورد اینکه سرخپوشان با این فرایند چقدر شانس خواهند داشت که به قهرمانی ششم متوالی شان برسند، گفت: رسیدن به این مهم امسال یک میزان سخت تر از سال های گذشته است. پرسپولیس در فصل های قبل تا همین جای کار پیروز شده بود امتیازهای خوبی را جمع کند، اما حالا جایگاه جدولی خوبی ندارد و در مقابل استقلال و سپاهان هم مدعی هستند. البته من نمی گویم پرسپولیس دیگر شانس قهرمانی ندارد، اما در کنارش چند مدعی و رقیب جدی می بیند و نمی شود امسال مثل چند سال قبل با اطمینان گفت پرسپولیس باز هم قهرمان می شود.

کاشی نژاد درباره بازی پیش روی پرسپولیس با مس رفسنجان تأکید کرد: این بازی را بازی راحتی برای پرسپولیس نمی بینم. با توجه به اینکه دو بازی قبلی پرسپولیس با شکست و مساوی تمام شده است، اگر بتواند مس را شکست دهد، بخش زیادی از آن اعتمادبه نفسی که بازیکنان تازه از حضور در تیم قهرمان باید بگیرند، به دست می آید و این تیم در جهت خودش قرار می گیرد. به هر حال جمع کردن تیمی که پنج سال پی در پی قهرمان شده است و بعد چند بازیکن کلیدی اش را از دست می دهد و در هفته های ابتدایی لیگ شکست و تساوی می گیرد، کار سختی است. از نظر روحی خیلی باید روی این تیم کار کرد.

وی در سرانجام در مورد تغییراتی که این فصل در خط دفاعی پرسپولیس ایجاد شده است و البته این تیم مثل فصل های گذشته از خط دفاعی مطمئنی سود نمی برد، گفت: پرسپولیس معمولاً خط دفاع خوبی داشته است. زمان ما در دهه 60 که پرسپولیس دوران اوج خودش را سپری می کرد، با سه گل خورده قهرمان ایران می شد و کار بسیار بزرگی بود. در این سال ها هم پرسپولیس در خط دفاعی شرایط خوبی داشت، اما با جدایی شجاع خلیل زاده و بعد هم محمدحسین کنعانی زادگان، با توجه به سن و سال سیدجلال حسینی، کمی در این خط دچار مشکل شده است. البته فرجی و نعمتی هم بد نیستند و می شود روی آنها نیز حساب کرد. من فکر می کنم در ادامه خوب می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1136

به "کاشی نژاد: رسیدن به ششمین قهرمانی پی در پی سخت است، پرسپولیس تا نیم فصل خوب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشی نژاد: رسیدن به ششمین قهرمانی پی در پی سخت است، پرسپولیس تا نیم فصل خوب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید