خرید موبایل اپل را یک لحظه هم به تعویق نیندازید!

به گزارش کهن پارس، از آنجایی که به طور کلی خرید انواع جدید گوشی آیفون مساوی است با صرف هزینۀ نسبتاً بالا، بهتر است بدانید که بودجۀ خود را صرف چه تلفن هوشمندی با چه ویژگی هایی می کنید.

خرید موبایل اپل را یک لحظه هم به تعویق نیندازید!

ولی اما اگر از آن دسته کسانی هستید که هنوز شکی بین خرید گوشی آیفون یا موبایل های دیگری دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا مقالۀ زیر را مطالعه کنید و سپس اقدام به تصمیم گیری کنید. شاید به اثر تجربۀ خود در این زمینه اعتماد و اطمینان بیشتری داشته باشید؛ اما بد نیست که از تجربۀ دیگران در این مقاله نیز بهره ببرید. چراکه دانستن تجربۀ دیگران می تواند اثر خوبی بر کاهش هزینه های مادی و یا غیرمادی ما داشته باشد. در این مقاله به سه ویژگیِ برجستۀ گوشی آیفون که هر کاربر در زمان خرید بایستی به آن ها توجه کافی داشته باشد اشارۀ مختصر اما جامعی می کنیم.

در خاتمهی این مقاله نیز پیشنهادی فوق العاده در خصوص استفاده از موبایل آیفون جدیدتان در نظر گرفته ایم. به وسیلۀ این پیشنهاد شما می توانید هم از کارکردن با گوشی آیفون خود لذت ببرید و هم پیشرفت قابل توجه و موفقیت بزرگی در زمینۀ شخصی کسب کنید. پس با ما تا خاتمه همراه باشید.

دوربین گوشی آیفون

امروزه دوربین موبایل آیفون، علاوه بر ثبت لحظات مهم، کارایی های مختلفی برای مردم دارد. زمان هایی که احتیاج به تصویربرداری فوری داریم و یا مواقعی که برای کسب و کار خود احتیاج به معرفی محصولی داریم، دوربین های پرقدرت و باکیفیت گوشی آیفون کاملاً به کار می آید. هرچه کارایی دوربین موبایل آیفون بالاتر می رود، احتیاج به بهبود کیفیت در ذهن ما ممکن است حس گردد و همین احتیاج می تواند مشوق مهمی برای حرکت ما به سمت خرید موبایل اپل باشد. کمپانی اپل در ساخت موبایل آیفون کوشش نموده است تا بهترین کیفیت را هر جزء این گوشی ارائه کند تا احتیاج کاربرانش به بهترین نحو انجام گردد. شاید دلیل اصلیِ این حجم از تقاضا برای خرید موبایل اپل این موضوع نباشد، اما فارغ از آن نیز نیست.

در چند سال اخیر افزایش تعداد ماژول دوربین های پشت گوشی آیفون، قابلیت های خارق العاده ای را برای کاربران فراهم آورده است. این قابلیت ها شامل عکاسی حرفه ای، قابلیت زوم چند برابری، عکاسی پرتره، ثبت تصاویر در حالت عریض، تصویربرداری قوی در شب و مواردی دیگر از این قبیل، است. در سال های پیشین این قابلیت ها در حقیقت احتیاجهایی بودند که هرکدام از کاربران در صورت احتیاج بایستی به طور جداگانه از لنزهای مختلفی برای برطرف آن اقدام می کردند چراکه در هنگام خرید موبایل اپل، چنین قابلیت هایی وجود نداشت.

به دنبال اضافه شدن دوربین های متنوع بر روی انواع گوشی آیفون، برنامه های جانبی تحت عنوان سرگرمی و یا استفادۀ کاربردی در حیطه های کاری، بیش از پیش توسعه یافتند. به طوری که هرچه جلوتر می رویم افکت ها و فیلترهای متنوع و خاص، دنیای جذاب تکنولوژی را بیشتر به نمایش می گذارند. قابلیت هایی همچون دیپ فِیک، مرزهای جدیدی را برای دنیای مجازی و حقیقی باز نموده اند.

قابلیت گرید، عکاسی پاناروما، استفاده از تایمر برای عکاسی جمعی و یا حتی عدم لرزش دوربین، همه و همه کارایی های از موبایل آیفون هستند که نباید از آن ها غافل شد؛ اما قضیه به این جا ختم نمی گردد. ما در گوشی آیفون شاهد یکی از قدرتمندترین حسگرها، سیستم های لرزش گیر اتوماتیک و فوکوس قوی هستیم. قابلیت زوم اپتیکال را نیز به لیست دیگر ویژگی های جذاب موبایل آیفون اضافه کنید. گاهی کاربران تنها به خاطر همین یک ویژگی (دوربین قدرتمند) به سراغ خرید موبایل اپل می فرایند. شاید این کار چندان عقلانی به نظر نرسد. در دو قسمت بعد با ما همراه باشید تا به شما دلایل بهتری برای خرید موبایل اپل معرفی کنیم و آنچه را که احتمالاً نمی دانستید به شما گوشزد کنیم.

یک تصویر ثبت شدۀ عالی به تنهایی نمی تواند رضایت کاربری که در پی کیفیت است را برآورده کند؛ بنابراین تصاویر فوق العادۀ موبایل آیفون احتیاجمند نمایشگری عالی هم هست. در موبایل آیفون شاهد تصاویری با وضوح بالا و کیفیتی بی مانند، قابلیت نمایش میلیون ها رنگ، پتانسیل روشنایی بالا، سیستم تنظیم اتوماتیک فضای رنگی و مواردی از این قبیل خواهید بود. تا اینجا شاید به تنهای راغب خرید موبایل اپل بوده باشید؛ اما صبر کنید و تا خاتمهی این مقاله با ما همراه باشید.

دریافت آپدیت در گوشی آیفون

در میان نکات مثبت موبایل آیفون، یکی از نکات از برجستگی قابل توجهی برخوردار است. این نکته همان دریافت به روزرسانی iOS برای دستگاه های پیشین است. گوشی آیفون معمولاً در طی مدت 4 تا حدوداً 5 سال بعد از عرضه شدن، می تواند قابلیت دریافت به روزرسانی های اصلی این سیستم عامل را دریافت کند. این نکته می تواند برای آن دسته ازکاربرانی که قصد خرید موبایل اپل را دارند کاربردی باشد؛ چراکه ممکن است به یک گوشی آیفون برخورند که مدت زمان دریافت آپدیت هایش رو به سرانجام است و یا به طور کلی به سرانجام رسیده. در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که دربارۀ خرید خود، دوباره فکر کنید؛ به خصوص که اگر طالب دریافت به روزرسانی جدید آن هستید.

سیستم پیغام رسانی موبایل آیفون

یکی از قابلیت های مهم یک تلفن همراه، پیغام رسانی آن است که با سیستم پیغامک شروع شد و بعد از آن با اپلیکیشن هایی نظیر وایبر، واتساپ و تلگرام ادامه دار گشت. پس از آن به واسطۀ قابلیت هایی که پیش از این ذکر شد، پیغام رسانی صوتی و تصویری پدید آمدند.

شاید کمتر کسی در زمان خرید موبایل اپل به این موضوع توجه کند اما این ویژگی، از اهمیت بالایی برای بعضی از کاربران خانم برخوردار است. باید بدانید که برنامه Messages گوشی آیفون و زیرمجموعه های آن یعنی iMessage و MMS، قابلیت اجرای فونت ها و رنگ های مختلف را دارا است. جلوه ویژه حباب، جوهر نامرئی، جلوه های تصویری تمام صفحه، دست خط خودتان، برچسب، مکالمه گروهی، ارسال پیغام هایی حاوی عکس و فیلم و فایل صوتی از دیگر قابلیت های موبایل آیفون است.

در قسمت نوشتن متن، یکی از ویژگی های جالب در گوشی آیفون، تکنیک خاص پاک کردن متن اشتباه است. با فعال کردن گزینه مربوط به آن، می توانید هرزمان که کلمه ای را اشتباه تایپ کردید، به راحتی با تکان دادن موبایل آیفون خود، آن را پاک کنید و متن جایگزین را مجدد تایپ کنید.

کسب و کار به وسیلۀ گوشی آیفون

خرید موبایل اپل می تواند معنای دیگری نیز داشته باشد؛ از این رو از شما می خواهیم که با دقت این قسمت را مطالعه و نسبت به آن فکر کنید. فقط با دو مورد ابتدایی و خاتمهیی از قابلیت های ذکرشده در گوشی آیفون، بسیاری از مردم توانسته اند برای خودشان کسب و کاری جدید با ایده های نو به راه بیندازند و حرفه خود را در شبکه های اجتماعی شروع یا آن را توسعه بخشند.

تنها با قابلیت دوربینی قوی که گوشی آیفون از آن بهره مند است، افرادی رو به حرفه عکاسی آورده اند و عکس هایی خلاقانه با کیفیت بالا ثبت و آن را به عنوان رزومۀ خود در شبکه های اجتماعی به ثبت رسانده و یا به اشتراک می گذارند. یکی دیگر از مشاغلی که می توان پس از خرید موبایل اپل انجام داد، فراوری محتوا برای کسب و کارهای شخصی و ارائۀ آن در صفحات مجازی است؛ که یک موبایل آیفون با قدرتمندی های خود یاری می نماید تا شما قابلیت فراوری بهترین محتوای صوتی و تصویری را در نوع خود داشته باشید. اینجاست که می گوییم خرید موبایل اپل می تواند معنای دیگری نیز داشته باشد. معنایی برای توسعه و کسب موفقیت.

نکات سرانجامی مربوط به خرید موبایل اپل

اگر تصمیم به خرید موبایل اپل را به طور مصمم گرفته اید و همین حالا تصور دریافت آن از فروشنده را دارید و یا هنوز با مدل قدیمی آیفون خود دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیرید که این وسایل الکترونیکی شاید از کیفیت بالایی برخوردار باشند اما در برابر همه چیز مقاوم نیستند. به همین دلیل ممکن است روزی اشکالی در آن ها به وجود بیاید یا آسیبی به آن ها برسد که یا آن ها را از زیبایی خود دور کند و یا در کاربری آن مسئله ای پیش بیاید. با در نظر دریافت این احتمال، بهتر است از همین ابتدا به فکر یک پشتیبانی مطمئن باشید. موبایل یاری می توان همان پشتیبان مطمئن شما باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید با موبایل یاری تماس بگیرید، مشکل گوشی آیفون خود را به کارشناسان اعلام کنید تا به شما هزینه و زمان تعمیرات آن را اعلام نمایند. نکتۀ خیلی خوب اینجاست که شما در هرجایی از تهران که باشید، پیک موبایل یاری به همان جا اعزام و نسبت به دریافت موبایل شما اقدام می نماید. گوشی شما در عرض کمتر از یک ساعت تعمیر و درست خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 850

به "خرید موبایل اپل را یک لحظه هم به تعویق نیندازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید موبایل اپل را یک لحظه هم به تعویق نیندازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید