تور بلغارستان ارزان: حمل و نقل عمومی در وارنا، بلغارستان (قسمت دوم)

به گزارش کهن پارس، سیستم حمل و نقل عمومی در وارنا بسیار ساده و قابل دسترس است. یک سفر درون شهری متفاوت با هزینه های مناسب را در شهر وارنا، بلغارستان با سیستم حمل و نقل عمومی این شهر تجربه کنید.

تور بلغارستان ارزان: حمل و نقل عمومی در وارنا، بلغارستان (قسمت دوم)

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

از شهرهای بزرگ و زیبای بلغارستان که در استان وارنا واقع شده است، شهر وارنا در نزدیکی دریاچه وارنا است. سیستم حمل و نقل عمومی در وارنا برای جابجایی مسافران بسیار راحت و آسان است. به این خاطر که بتواند شما را در جهتهای مورد نظرتان به سرعت و راحتی به مقصد برساند. ایستگاه های اتوبوس و قطار آن از قدیمی ترین مکان های وارنا هستند. این دو وسیله حمل و نقل، سالیان درازی است که سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر را بر عهده دارند.

ایستگاه مرکزی اتوبوس

ایستگاه اصلی اتوبوس در شمال غرب شهر، در بلوار ولادیسلاو وارنچیک واقع شده است. خطوط اتوبوس اکسپرس تا مقصدهای پلودیو، بورگاس، دوبریچ، شومن، سوفیا و ولیکو تارنو مسافر می برند. اتوبوس های صوفیه در جهت شومن و ولکو تارنوو ایستگاه دارند، اتوبوس های پلیوویو از استارا زاگور عبور می نمایند. اتوبوس هایی که در جهت بورگاس کار می نمایند، در ساحل های اصلی، یعنی ساحل آفتابی و نسلبر توقف می نمایند.

در بیرون پایانه 2، یک اتوبوس حضور دارد که شما را به مرکز وارنا و ساحل طلایی منتقل می نماید. مدت زمان مورد احتیاج برای رفتن با اتوبوس شماره 409 به مرکز شهر (کلیسای جامع وارنا) 20 دقیقه است، در حالی که زمان رسیدن به ساحل شن های طلایی تقریبا 50 دقیقه است. بلیط را می توان در درون اتوبوس تهیه کرد. بعلاوه می توانید در سایر ایستگاه های اتوبوس وارنا و در ساحل کنستانتین و هلنا پیاده شوید. اتوبوس هر 15 دقیقه به پایانه شماره 2 رسیده و برمی گردد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: بلوار ولادیسلاو ورنچیک 158
  • اطلاعات مربوط به اتوبوس ها و مقصدهایشان:
  • 044 757 52 359+ ; 849 618 886 359+
  • اطلاعات در خصوص بلیط ها و قیمت هایشان:
  • 349 748 52 359+ ; 832 618 886 359+

ایستگاه اتوبوس های کوچک Mladost

ایستگاه مینی بوس های Mladost در 200 متری جنوب غربی ایستگاه اتوبوس مرکزی واقع شده است، این مینی بوس ها در امتداد ساحل دریای سیاه حرکت می نمایند و از مکان هایی از جمله بالچیک (5 واحد، 50 دقیقه، ساعتی)، کاوارنا (7 واحد، 1/5 ساعت، ساعتی)، بورگاس (14 واحد، 2/5 ساعت، هر 40 دقیقه تا یک ساعت) و ناسبر (12 واحد، 1/5 ساعت، شش بار در روز) و ساحل آفتاب (11 واحد، 1/75 ساعت) عبور می نمایند.

مینی بوس ها دائما در جهتهای ساحلی پر رفت و آمد دریای سیاه مانند دوبریچ، بالچیک، کاوارنا، بارگاس، ناسبر و ساحل آفتاب، خدمت رسانی می نمایند.

آدرس: خیابان دوبرووتسی 7، وارنا 9000

ایستگاه مرکزی راه آهن وارنا

این ایستگاه، یکی از قدیمی ترین ایستگاه های راه آهن بلغارستان است. ساختمان فعلی این ایستگاه، بین سال های 1908 تا 1925 ساخته شده و به صورت رسمی به وسیله تسار بوریس III افتتاح شد، اما وارنا از 26 اکتبر سال 1866، زمانی که خط راه آهن وارنا - روس افتتاح شد، آغاز به بهره برداری از این ایستگاه کرد. در سال های 2004 و 2005 بیشتر بخش های این ایستگاه بازسازی شد. ساختمان ایستگاه، در چندین مرحله به وسیله معمارانی از جمله نیکولا کستوف و کیرو ماریچفوف ساخته شد و در سبک هنری نووا با عناصر نوری باروک طراحی شده است.

معماران ایتالیایی در طراحی داخلی و نمای بیرونی ساختمان شرکت داشتند. ایستگاه راه آهن مرکزی بورگاس هم عملا از همان طراحی معماری استفاده نموده است. یک ساعت کاری مخصوص آلمانی در سال 1929 در برج ساعت ایستگاه نصب شده است. میدان مقابل ایستگاه نیز به تدریج پیشرفته است. ایستگاه راه آهن وارنا، یکی از ایستگاه هایی است که اورتن اکسپرس بین سال های 1883 تا 1885 در آن توقف کرد. امروزه این ایستگاه، اتصالات سه خطی با راه آهن سویفیا داشته و خطوط جداگانه به کارنوبات، روس، پلویدف، پلون، شومن، دوبریچ و غیره دارد.

اطلاعات تماس

آدرس: وارنا، ایستگاه راه آهن میدان سلاویکو 1

اطلاعات: تلفن: 414 630 52 359+ و 444 630 52 359+

  • ساعات کاری: 06:00 - 22:00
  • فروش اولیه، تلفن: 43 662 52 359+
  • ساعت کاری: 07:00 - 19:15

بندر وارنا

بندر شرقی وارنا در تاریخ 18 مه 1906 افتتاح شد. امروزه، این بندر با موفقیت به عنوان یک پایانه بندری چند منظوره عمل می نماید. این بندر دارای 13 لنگرگاه کشتی رانی برای اداره های مختلف با انواع مختلف کالا و کالاهای اساسی و مواد غذایی خوراکی است. در سال 2013، کل حجم حمل و نقلی این تاسیسات بندری، بیش از 4,1 میلیون تن برآورد شد. اندازه صادرات حبوبات 3,6 میلیون تن بود.

بندر وارنا EAD مسئول تاسیسات بندری برای حمل و نقل عمومی با اهمیت ملی است: پایانه شرقی بندر وارنا (شامل پایانه مسافربری) و پایانه لنگرگاهی وارنا است. بندر وارنا EAD، توانایی جابه جایی تمام انواع محموله، از جمله ظروف، محموله های عمومی، بطری های خشک و مایع را دارد. این بندر، خدماتی برای کشتی های مسافری و تفریحی، کشتی های علمی و قایق های تفریحی فراهم می نماید. این بندر میزبان رویدادهای بزرگ دریایی بین المللی است، از جمله دریاهای تاریخی و کشتی های اعجاب آور رگاتا در سال 2010 و SCF، انجمن کشتی های دریای سیاه و دریای رگاتا در سال 2014.

اطلاعات تماس

آدرس: میدان سالویکو 1

تاکسی

شرکت های بسیاری هستند که در وارنا خدمات تاکسیرانی ارائه می دهند. شما می توانید از یک تاکسی به منظور رسیدن به آدرس مورد نظر، ایستگاه اتوبوس یا حتی خیابان استفاده نموده و با تماس از هر تلفن عمومی، این تاکسی ها را اجاره کنید. همه شرکت های تاکسیرانی، کرایه های خود را به صورت روزانه محاسبه می نمایند و بعد از ساعت 9 شب هزینه ها به صورت شبانه محاسبه شده و کمی بالاتر می رود. در حال حاضر هزینه روزانه حدود 1,900 تومان در هر کیلومتر و هزینه شبانه حدود 2,100 تومان است.

رانندگی و اجاره ماشین

در وارنا، شرکت های متعدد اجاره ماشین وجود دارد. اطلاعات مربوط به این شرکت ها در هتل ها و آژانس های گردشگری نیز موجود است. برای رانندگی در بلغارستان، شما احتیاج به گواهینامه رانندگی اتحادیه اروپا و یک کارت بیمه معتبر دارید. جایگاه های بنزین با تمامی سوخت های مورد استفاده و جایگاه های گاز در همه شهرها و در امتداد جاده ها یافت می گردد.

منبع: کجارو / visit.varna.bg / varna-bulgaria.info / getbybus.com
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1163

به "تور بلغارستان ارزان: حمل و نقل عمومی در وارنا، بلغارستان (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: حمل و نقل عمومی در وارنا، بلغارستان (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید