جذب سرمایه فوق العاده استارتاپ هندی

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران- استارتاپ اَپنا که اپلیکیشنی با هدف یاری به کارگران هندی فقیر برای یافتن کار در بحبوحه شرایط سخت قرنطینه دارد، پیروز شد برای توسعه فعالیتش هشت میلیون دلار سرمایه از سوی گروهی از سرمایه گذاران جمع کند.

جذب سرمایه فوق العاده استارتاپ هندی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، شرکت اَپنا در بیانیه ای اظهار داشت این تامین اقتصادی از سوی سرمایه گذاران جدید شامل گرینوکس کپیتال و همچنین حامیان فعلی شامل لایت اسپید ایندیا و سکوییا کپیتال انجام گرفت و یاری خواهد نمود فعالیت این اپلیکیشن کاریابی به شهرهای بیشتری در هند توسعه پیدا کند. اَپنا در حال حاضر در پنج شهر هند فعالیت دارد و میخواهد فعالیتش را به بخشهای جدیدی شامل حسابداری، خدمات مشتری و پرستاری گسترش دهد.

این استارتاپ که توسط نیرمیت پاریخ تاسیس شده است، نوعی لینکدین برای هندیهای فقیری است که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند. این اپلیکیشن به کاربران اینترنتی مبتدی یاری می نماید با وارد کردن نام، سن و مهارتشان یک کارت بیزنس مجازی ایجاد نموده و به فرصتهای شغلی دسترسی پیدا نمایند. کمتر از یک سال از زمان راه اندازی در دسامبر، این اپلیکیشن 1.2 میلیون کاربر دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اپلیکیشن در ماه گذشته بیش از یک میلیون مصاحبه شغلی برای کارگرانی نظیر نجارها، نقاشها و کارمندان فروش سیار ایجاد کرد و بر مبنای ماهانه سه برابر رشد داشت. اَپنا اظهار داشت که شرکتهای آمازون، فروشگاه آنلاین بیگ بسکت و بانک HDFC به وسیله اپلیکیشن این شرکت استخدام نموده اند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 202

به "جذب سرمایه فوق العاده استارتاپ هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه فوق العاده استارتاپ هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید