توجه اصلی در سفر به روسیه مسائل مالی بود

به گزارش کهن پارس، رئیس مجلس شورای اسلامی در سرانجام سفر به روسیه درباره دستاورد های این سفر، گفت:در این سفر یکی از موضوعات مهم ما توجه به مسائل مالی بود.

توجه اصلی در سفر به روسیه مسائل مالی بود

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه سفر به روسیه درباره دستاورد های این سفر، گفت:در این سفر یکی از موضوعات مهم ما توجه به مسائل مالی بود.

وی اضافه نمود: نخستین جلسه ما در بدو ورود به روسیه با تجار روسی و ایرانی در این کشور بود و علی رغم اینکه بنده قبل از سفر آنالیز های دقیقی در این زمینه صورت داده بودم، اما بنا داشتیم که نظرات آن ها که نظرات آن ها را نیز مستقیم بشنویم.

قالیباف یادآور شد: صحبت ها و رایزنی هایی با دومای روسیه، شورای فدراسیون روسیه و روسای کمیسیون های مالی و روسای دوما در روسیه با اولویت مسائل مالی صورت دادیم.

وی با اشاره به ملاقات خود با دبیرکل اورآسیا، توضیح داد: در ملاقات با دبیرکل اورآسیا به مسائل مالی پرداختیم که همه این ملاقات ها و آنالیز ها حکایت از این داشت که فرصت های بسیار خوبی در سرمایه گذاری و تبادلات تجاری در صادرات و واردات در توسعه زیر ساخت های مربوط به کریدور شمال و جنوب وجود دارد و می توان کار های جدی و اساسی صورت داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 713

به "توجه اصلی در سفر به روسیه مسائل مالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه اصلی در سفر به روسیه مسائل مالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید