تصمیم مهم مجلس درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان ، قرار بود افزایش حقوق ها متناسب با روند تورم باشد ...

به گزارش کهن پارس، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی آنالیز می نماید.

تصمیم مهم مجلس درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان ، قرار بود افزایش حقوق ها متناسب با روند تورم باشد ...

به گزارش خبرنگاران، علیرضا شهبازی با بیان اینکه مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان سازی حقوق بازنشستگان را آنالیز می نماید اظهار کرد: به منظور عادلانه شدن حقوق ها قرار بر این بود افزایش متناسب با روند تورم موجود باشد اما این مساله در هیچ دوره ای عملی نشده است.

وی اضافه نمود: البته دولت باید در این زمینه به مجلس لایحه بدهد، البته در صورت عدم تحقق این مورد مجلس خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از مدیران توانمند گفت: جابجایی مدیران امری است که ما به نبال دخالت در آن نیستیم اما انتظار این است که هنگام جابجایی شان آنان رعایت شود.

وی با بیان اینکه در جابجایی مدیران مسائل اخلاقی باید رعایت شود و تودیع و معارفه آنان طبق روال و محترمانه انجام شود گفت: متاسفانه جابجایی یکی از مدیران شهرستان در روز 28 اسفند صورت گرفته و حتی نگذاشته اند به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود.

شهبازی در ادامه به مسائل شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه یکی از عوامل عقب ماندگی نهاوند به فرهنگ حاکم بر شهرستان برمی شود به گونه ای که هنگام اجرای طرح های بزرگ صنعتی موانع زیادی سر راه آن قرار داده می شود.

وی گفت: ما سال گذشته مجوز معدن مس را برای نهاوند دریافت کردیم که متاسفانه برای اجرای آن موانعی بر سر راه بوجود آمد که البته با پیگیری کارهای آن در حال اجرا است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این خصوص بیان کرد: اگر این طرح اجرا شود می تواند در توسعه شهرستان و حتی منطقه جهش ایجاد نموده و باعث رونق اشتغال شود به گونه ای که در مرحله اول بین 500 تا 2 هزار نیرو و در مرحله بعد برای 8 هزار نفر شغل ایجاد می نماید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 16 طرح راه در سطح نهاوند در حال اجراست اضافه نمود: بسیاری از کارها که در سطح شهرستان انجام می شود بر اساس ارتباطاتی است که با مدیران سطح کشور وجود دارد که از جمله آنها اجرای 16 طرح در حوزه راه است علاوه بر آن 25 میلیارد تومان پول نقد برای تعریض جاده های روستایی جذب شده است.

شهبازی گفت: برای اجرای طرح های صنعتی و عمرانی ما کارها را پیگیری نموده و مجوز لازم را دریافت می کنیم اما وظیفه اجرای آنها با مسئولین و دستگاه های اجرایی در سطح استان و شهرستان است.

وی از خبرنگاران خواست در این زمینه از مسئولین مطالبه گری نموده و خواستار اجرای طرح های مربوطه باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1515

به "تصمیم مهم مجلس درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان ، قرار بود افزایش حقوق ها متناسب با روند تورم باشد ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم مجلس درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان ، قرار بود افزایش حقوق ها متناسب با روند تورم باشد ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید