تصاویر گیج کننده لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش کرگدن! ، این یک رابطه برد ، برد است!

به گزارش کهن پارس، واقعاً عجیب و کمی گیج کننده به نظر می رسید، فکر می کردم که پرنده در گوش کرگدن ناپدید شده است. به احتمال زیاد احساس خوبی برای کرگدن داشت و از یک اسکراب گوش خوب لذت می برد.

تصاویر گیج کننده لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش کرگدن! ، این یک رابطه برد ، برد است!

به گزارش خبرنگاران، پرنده ای در جست و جوی غذا به طور کامل در گوش یک کرگدن ناپدید شد. این کلیپ شگفت انگیز در حین یک سافاری در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی گرفته شده است.

فیلمبردار این ویدئو شرح می دهد: در حالی که بیشتر حیوانات در طبیعت آفریقا فقط با گونه های خود ارتباط برقرار می نمایند، چند نمونه جالب وجود دارد که یک گونه از حیوانات با حیوانات دیگر از گونه های کاملاً متفاوت ارتباط برقرار می نماید.

حیواناتی مانند کرگدن از حضور پرندگان کنه خوارسود زیادی می برند. آن ها ساعاتی از روز را از این پرندگان میزبانی می نمایند که روی بدن کرگدن نشسته و آغاز به خوردن کنه ها و انگل ها می نماید. این یک رابطه برد-برد است، بدن حیوانات عاری از حشرات شده و پرندگان نیز غذای خود را دریافت می نمایند.

فردی که این ویدئو را فیلمبرداری نموده است، گفت: واقعاً عجیب و کمی گیج نماینده به نظر می رسید، فکر می کردم که پرنده در گوش کرگدن ناپدید شده است. پرنده در اعماق مجرای گوش رفت و به طرز شگفت انگیزی به نظر نمی رسید که کرگدن با این اتفاق مسئله ای داشته باشد. به احتمال زیاد احساس خوبی برای کرگدن داشت و از یک اسکراب گوش خوب لذت می برد.

فیلمبردار گفت: در نهایت یک پرنده دیگر از راه رسید و به نظر می رسید که کرگدن به این نتیجه رسید که بس است و با یک تکان سر آن ها را از خود دور کرد.

فیلمبردار گفت: البته، پرندگان به سمت کرگدن بعدی رفتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1491

به "تصاویر گیج کننده لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش کرگدن! ، این یک رابطه برد ، برد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر گیج کننده لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش کرگدن! ، این یک رابطه برد ، برد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید