بهترین بازار های کشور جامایکا

به گزارش کهن پارس، چه شما در پی غذاهای محلی، صنایع دستی و چه یک محصول خاصی باشید، بازارهای جامایکا نمونه واقعی فرهنگ منحصر به فرد این جزیره می باشد. هنگام خرید، بازدیدکنندگان اغلب از زبان چانه زدن جامایکایی ها، روحیه فروشندگان و همچنین محصولاتی که با آنها روبرو می شوند، شگفت زده خواهند شد. ما در این متن چند بازار برتر را که در جزیره زیبا و با فرهنگ غنی جامایکا باید سیاحت کنید را گرد هم آورده ایم. در ادامه با مجله اینترتی خبرنگاران همراه باشید.

بهترین بازار های کشور جامایکا

بازار کروناسیون (Coronation market)

این بازار پرسروصدا، شلوغ و رنگارنگ، بزرگترین بازار کشاورزی کینگستون می باشد. این جا مکانِ شماره یک در کینگستون، نام شهری در جامایکا است که در آن دست فروشان، از سراسر جزیره، برای فروش محصولات تازه خود به این بازار می آیند. مردم محلی به این بازار بسیار وفادار هستند، زیرا محصولاتی که در اینجا به فروش می رسد، ارزانتر از سایر بازارها یا سوپرمارکت ها می باشد. در کنار فراورده های غذایی، لباس، کفش و محصولات خانگی هم در اینجا یافت می شود.

بازار صنایع دستی کینگستون (Kingston Craft Market)

بازار صنایع دستی کینگستون، واقع در مرکز شهر کینگستون، بزرگترین منطقه تجارت صنایع دستی در شهر است. بازار سابق ویکتوریا، درست در خط ساحلی قرار گرفته است و در هنگام خرید، یک نمای خیره کننده از ساحل کینگستون را به میهمانان عرضه می کند. در اینجا شما می توانید سوغاتی های چوبی و حصیری ساخت هنرمندان جامایکایی ، تی شرت، کلاه، عروسک و نقاشی هایی را بیابید که همه، برخی از جنبه های فرهنگ جامایکایی را نشان می دهد.

روستای جزیره (Island Village)

در اوچو ریوس یک مرکز خرید تازه و چندسویه واقع شده است که طیف گسترده ای از انتخاب های خرید را به بازدیدکنندگان عرضه می کند. تعدادی مغازه و دکه ی صنایع دستی واقع در روستا، عرضه کننده اقلام با تم باب مارلی و فرقه راستافار ، سوغاتی های چوبی و حصیری خانگی می باشد. در روستای جزیره، همچنین رستوران معروف مارگاریتاویل و مجسمه باب مارلی که از طریق هنرمند جامایکایی کریستوفر گونزالس ساخته شده، وجود دارد.

بازار صنایع دستی خیابان هاربر (Harbour Street Craft Market)

بازار صنایع دستی خیابان هاربر واقع در خلیج مونتگو دارای مجموعه گسترده ای از محصولات دست ساز و سوغاتی های جامایکایی است. بازار به اندازه سه بلوک پیشرفته، با دست فروشانی که چادرها و دکه های خود و در کنار جاده ها برپا کرده اند. محصولاتی که معمولا در اینجا به فروش می رسد شامل سبدهای با چوب درخت نارگیل، کلاه های دست بافت، حوله و لباس با رنگ های راستافاری، نقاشی های و منبت کار های چوبی می باشد. این محصولات را می توانید به نام یادگاری از جامایکا برای همیشه برای خود نگه دارید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1000

به "بهترین بازار های کشور جامایکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازار های کشور جامایکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید