طراحی سایت: برگزاری تور علمی عکاسی از حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش

به گزارش کهن پارس، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، برگزاری تور علمی عکاسی از حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش صورت گرفت.

طراحی سایت: برگزاری تور علمی عکاسی از حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ولی جهانی گفت: به منظور مستندسازی و تهیه محتوا از میراث جهانی جنگلهای هیرکانی و بعلاوه آشنایی شرکت کنندگان با این میراث جهانی استان گیلان تور علمی یک روزه عکاسی از سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی شهرستان تالش برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اضافه نمود: در این تور یک روزه برنامه هایی نظیر تشریح ارزش های منحصر بفرد جنگلهای هیرکانی، تنوع گونه های گیاهی و جانوری شاخص این جنگلها، فرایند تحولات منطقه حفاظت شده لیسار طی نیم قرن اخیر در دستور کار بود.

جهانی اضافه نمود: این تور با همکاری دفتر تالش انجمن سینمای جوان ایران، مؤسسه محیط زیستی و منابع طبیعی شقایق های وحشی هیرکانی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش برگزار گردید.

او اضافه نمود: میراث جهانی جنگلهای هیرکانی در استان گیلان در سه سایت از شهرستانهای تالش، فومن و رودبار یکی از ارزشمند ترین میراث های به جامانده در استان گیلان بوده و احتیاج است تا با برنامه ریزی مدون، ضمن پاسداشت این میراث کهن، از ظرفیت های آن در حوزه توسعه پایدار صنعت گردشگری مبتنی بر محیط زیست استفاده گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1289

به "طراحی سایت: برگزاری تور علمی عکاسی از حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برگزاری تور علمی عکاسی از حریم سایت میراث جهانی جنگلهای هیرکانی لیسار تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید