برنامه ریزی ترامپ برای برگزاری اولین تجمع انتخاباتی

به گزارش کهن پارس، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ برنامه ریزی نموده تا امروز شنبه اولین حضورش در یک مراسم عمومی از زمان مثبت شدن تست ابتلایش به کروناویروس جدید را در کاخ سفید با موضوع بحث قانون و نظم و به رغم اسناد و مدارک مربوط به شیوع فزاینده این ویروس در کاخ سفید، داشته باشد.

برنامه ریزی ترامپ برای برگزاری اولین تجمع انتخاباتی

به گزارش یاهونیوز، بر اساس دعوتنامه ای که به دست ای.بی.سی نیوز رسیده و از سوی دو منبع مطلع به برنامه ریزی ها در کاخ سفید تایید شده، در این مراسم رئیس جمهور آمریکا قرار است سخنرانی خطاب به معترضان صلح طلب برای قانون و نظم داشته باشد.

به گفته منابع، این تجمع قرار است در محوطه چمن جنوبی کاخ سفید و همزمان با یک تجمع برنامه ریزی شده از سوی گروه بلگزیت متعلق به کندیس اوونز، فعال محافظه کار که کمپین درخواست از سیاهپوستان آمریکا برای ترک حزب دموکرات است، برگزار گردد.

به گفته یک منبع خبری، ترامپ قرار است برای جمعیت حاضر از محل بالکن کاخ سفید سخنرانی کند.

در حالی که تنها چند روز از ترک بیمارستان والتر رید از سوی دونالد ترامپ می گذرد کارشناسان بیم آن را دارند که برگزاری چنین تجمعاتی از سوی وی بحران شیوع بیماری که هم اکنون کاخ سفید را درگیر ساخته بدتر کند و هر چه بیشتر به گسترش بیماری دامن بزند.

یک منبع مطلع به برنامه ریزی این تجمع به ای.بی.سی نیوز گفت: همه شرکت کننده ها در این تجمع باید با خودشان ماسک داشته باشند و از آنها خواسته خواهد شد که در مجتمع کاخ سفید ماسک به صورت بزنند. همه شرکت کننده ها همچنین باید صبح فردا از بابت ابتلای به کووید 19 مورد معاینه قرار بگیرند. این شامل سنجش دمای بدن و پر کردن یک پرسشنامه کوتاه خواهد بود. سلامت و ایمنی همه شرکت کننده ها اولویت ما است و شدیدا تشویق به پیروزی از دستورالعمل های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری می کنیم.

دکتر جی بهات، یک همکار با شبکه ای.بی.سی نیوز گفت: دولت ترامپ به بی اعتنایی به علم ادامه می دهد. این بیانیه شتابزده است چون ما نمیدانیم تا روز شنبه با توجه به اینکه علایم می توانند در هر زمانی سر بر آورند چه اتفاقی خواهد افتاد. او خیلی از افراد را در معرض ریسک قرار می دهد و ما عواقبش را دیده ایم. این اتفاق نمی تواند دوباره بیفتد.

کمپین ترامپ در عین حال به اعلام تجمع دیگری طی دوشنبه شب در استنفورد فلوریدا پرداخته است. رئیس جمهور آمریکا در توئیتر این مراسم را یک تجمع بسیار عظیم توصیف کرد.

کمپین بایدن سریعا به این گزارشها واکنش نشان داده و مایک گوین، معاون هماهنگ کننده پاسخگویی مستقیم بایدن در بیانیه ای گفت: به نظر می رسد دونالد ترامپ در واقعیت دیگری زندگی می نماید که در آن او مریض و سرایت دهنده ویروس کووید 19 نبوده و مسئول آنچه که دکتر آنتونی فائوچی به عنوان تجمع شدیدا سرایت دهنده در کاخ سفید و عامل احتمالی آلوده سازی ده ها تن دیگر خوانده، نیست. این تصمیم شدیدا بی مبالات و غیرمسئولانه بوده و جدیدترین نشانه است از اینکه ترامپ پرچم سفید شکست را در برابر این ویروس حتی با وجود اینکه هر هفته هزاران آمریکایی را می کشد و اقتصادمان را در هم کوبیده، تکان داده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 307

به "برنامه ریزی ترامپ برای برگزاری اولین تجمع انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی ترامپ برای برگزاری اولین تجمع انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید