استقلال - گل گهر؛ با 5 چهره ویژه، جمع مغضوبین جمع است

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، امروز و در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر ملاقاتی حساس بین دو تیم استقلال و گل گهر برگزار می گردد که تیم پیروز این ملاقات می تواند جای صنعت نفت را در صدر جدول بگیرد و در صورت به تساوی کشیده شدن این بازی، گل گهر به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت به صدر جدول صعود می نماید.

استقلال - گل گهر؛ با 5 چهره ویژه، جمع مغضوبین جمع است

این بازی در حالی برگزار می گردد که می توان 5 نفر را چهره ویژه این ملاقات دانست. نفراتی که به دلیل حضور از یک تا چند سال در استقلال، امروز با پیراهن گل گهر به میدان می فرایند و می توانند در سرنوشت این بازی تاثیر گذار باشند.

1- آرمین سهرابیان

مدافع 25 ساله گل گهر که البته بازی امروز تیمش را به دلیل محرومیت از دست می دهد، در لیگ های هفدهم و هجدهم سابقه بر تن کردن پیراهن آبی پوشان را دارد و طی دو فصل حضورش در این تیم بازی های قابل قبولی ارائه داد.

این مدافع سابقه یک اتو گل را در کارنامه اش دارد و برخورد غیر ارادی او با پادوانی در اهواز بود که منجر به مصدومیت دائمی مدافع پیشین آبی پوشان گشت. سهرابیان در ملاقات گذشته تیمش مقابل ذوب آهن در دقایق تلف شده از زمین اخراج شد تا شانس حضور مقابل استقلال را از دست بدهد.

2- بهنام برزای

هافبک 27 ساله و بهبهانی تیم گل گهر در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست و 3 فصل در این تیم حضور داشت و باوجود بازی های قابل قبولی که ارائه داد، اما همیشه مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار داشت و پایان در ابتدای لیگ نوزدهم به تیم شهرخودرو پیوست و بعد از نیم فصل حضور در این تیم به گل گهر پیوست.

برزای در این فصل با نظر قلعه نویی یک خط به عقب منتقل شد و در پست دفاع راست به زمین می رود و در این پست بازی های قابل قبولی ارائه می دهد و یکی از بهترین پاسورهای این فصل از لیگ برتر است.

3- میلاد زکی پور

میلاد زکی پور هم مثل برزای در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست اما یک فصل بیشتر از او فرصت حضور در این تیم را داشت. زکی پور مثل برزای مدت های زیادی مورد انتقاد طرفداران قرار داشت و پایان قبل از لیگ بیستم از این تیم جدا شد و به گل گهر پیوست. زکی پور در این فصل یکی از بازیکنان خوب گل گهر به حساب می آید و می تواند در بازی امروز یکی از بازیکنان تاثیرگذار باشد.

4- گادوین منشا

بهترین گلزن این فصل از رقابتهای لیگ برتر هم سابقه یک فصل حضور همراه با ناکامی را در استقلال دارد. در واقع استقلال آخرین تیم ایرانی بود که منشا قبل از حضور در گل گهر در آن بازی کرد. این مهاجم امروز با 9 گل زده بهترین گلزن لیگ برتر است و امید اول سیرجانی ها برای باز کردن دروازه آبی پوشان می باشد.

5- امیر قلعه نویی

ویژه ترین چهره امروز بازی دو تیم استقلال و گل گهر، امیر قلعه نویی سرمربی امروز گل گهر و فصول گذشته آبی پوشان است. پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که توانسته در عین ناباوری از گل گهر تیمی مدعی برای لیگ بیستم بسازد، امروز ویژه ترین چهره این ملاقات است.

قلعه نویی که رکورددار تعداد پیروزی با استقلال در لیگ برتر است، با 9 بار شکست دادن استقلال با تیم های دیگر دارای رکورد بیشترین تعداد پیروزی بر آبی پوشان هم می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 583

به "استقلال - گل گهر؛ با 5 چهره ویژه، جمع مغضوبین جمع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - گل گهر؛ با 5 چهره ویژه، جمع مغضوبین جمع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید