آمریکایی ها به واکسن خودشان اعتماد ندارند

به گزارش کهن پارس، واکسینه علیه ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا آغاز شده اما تحقیقات نشان می دهد بسیاری از مردم این کشور از تزریق این واکسن می ترسند.

آمریکایی ها به واکسن خودشان اعتماد ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، هزاران نفر از کارکنان مراقبت های بهداشتی و کادردرمانی از زدن واکسن کرونا در آمریکا خودداری کرده اند چرا که از عوارض آن به شدت می ترسند.

این گزارش حاکی از آن است که نزدیک به 60 درصد از کارکنان درمانی و بهداشتی واکسن نزده اند و در آینده هم نمی زنند. البته این آمار در نقاط مختلف آمریکا متفاوت است اما آمار کلی همان 60 درصد است. به عنوان مثال در لس آنجلس 40 درصد از کارکنان بهداشتی و درمانی زیر بار تزریق واکسن ویروس کرونا نرفته اند.

نظرسنجی نشان می دهد که افراد نسبت به عوارض جانبی واکسن کرونا می ترسند و حتی برخی دیگر از نظرسنجی ها نشان می دهد مردم آمریکا بیشتر ترس بابت این دارند که دولت متبوعشان اطلاعات نادرستی را در رابطه با این واکسن ارائه داده باشد.

بی اعتمادی به واکسن فایزر زمانی بالا گرفت که یک پرستار در لس آنجلس هشت روز بعد از تزریق کرونا گرفت و یک عضو کادر درمانی در آلاسکا نیز بدون داشتن هیچ سابقه آلرژیک بعد از تزریق این واکسن دچار شوک آنافیلاکتیک شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 630

به "آمریکایی ها به واکسن خودشان اعتماد ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها به واکسن خودشان اعتماد ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید