آخرین شرایط چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: بر اساس شیوه ابلاغی ستاد ملی کرونا از روز شنبه 13 دی ماه محدودیت های کرونایی برای سراسر استان خوزستان و ادارات مطابق با شرایط زرد اعمال می گردد.

آخرین شرایط چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان

رضا نجاتی اظهار کرد: در حال حاضر استان خوزستان در شرایط زرد کرونا واقع شده است و شرایط اهواز که اوایل هفته گذشته شرایط نارنجی داشت نیز به شرایط زرد تبدیل شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری خوزستان، وی اضافه کرد: در سراسر استان خوزستان از روز شنبه دو سوم کارمندان ادارات باید در محل کار حاضر شوند، اما ادارات و نهادهایی که خدمات آن ها ضروری است باید به صورت صد در صد فعال باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان اعلام کرد: ساعت کار ادارات در شهرستان اهواز از 8 صبح تا 13:30 و در دیگر شهرستان ها از ساعت 7:30 تا 14:30 است.

وی گفت: مشاغل گروه یک، دو و سه در سراسر استان می توانند فعالیت داشته باشند و تردد همچنان از ساعت 21 تا چهار صبح ممنوع است. علاوه بر این، تردد خودروهای پلاک بومی به خارج از اهواز و ورود پلاک های غیر بومی به اهواز نیز با محدودیت روبه رو است.

نجاتی اعلام کرد: شرایط و شرایط زرد امروز در استان خوزستانبه معنی سرانجام بیماری نیست بلکه با هر اهمال و غفلتی، استان به سرعت به شرایط قرمز تبدیل می گردد لذا از مردم می خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت به خرج دهند.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی ها و تجمعات گفت: مراسم عروسی و ترحیم همچنان ممنوع است و سعی گردد که افراد خودشان در مراسم و مکان های شلوغ قرار نگیرند و دوری نمایند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان اعلام کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و سرما می تواند روی این بیماری تاثیرگذار باشد، ضروری است که مراقبت بیشتری داشته باشند و از ترددهای غیرضروری پرهیز نمایند.

وی تاکید نمود: هشدار جدی ما به مردم این است که بیماری تمام نشده بلکه کاهش یافته است و در واقع ویروس همچنان در کمین است و هر جا که ما کوتاهی کنیم ما را غافلگیر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 499

به "آخرین شرایط چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید