یکی از گزینه های احتمالی جدایی از استقلال لو رفت!، ستاره نیمکت نشین تنهاتر از همواره

به گزارش کهن پارس، در میان حاشیه های زیاد دربی، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال تنهاتر از قبل به نظر می رسد و گفته می گردد تیم را ترک خواهد نمود.

یکی از گزینه های احتمالی جدایی از استقلال لو رفت!، ستاره نیمکت نشین تنهاتر از همواره

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حاشیه دربی 95 تهران، تصویری از دروازه بان استقلال منتشر شد که در خلوت خود روی سکوهای آزادی به زمین مسابقه خیره شده است. سیدحسین حسینی که زمانی ستاره استقلال و یکی از گزینه های قفس توری تیم ملی فوتبال بود، این روزها به ذخیره ثابت رشید مظاهری تبدیل شده است.

برخلاف مربیان سابق استقلال، فرهاد مجیدی به سیستم چرخشی گلرها اعتقادی ندارد و از زمان حضور وی، حسینی فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرده است. بدون شک یکی از مهمترین یاری های مجیدی به حسینی، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و این دروازه بان در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال با الشرطه عراق در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد تا روحیه اش حفظ گردد.

سیدحسین حسینی در لیگ بیستم و در زمان حضور فکری 4 مسابقه در ترکیب آبی پوشان نهاده شد و 4 مرتبه دروازه اش باز شد. از بد ماجرا وی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به اشتباه، با گل به خودی وارد دروازه خودی را باز کرد تا سریال ناکامی هایش در این فصل تکمیل گردد. به نظر می رسد این بازیکن نتوانسته با نیمکت نشینی اش کنار بیاید و به جای اصلاح عملکردش و تمرینات بیشتر، وارد حاشیه شده تا به ذخیره محض مظاهری تبدیل گردد.

با این تفاسیر زمزمه های جدایی حسینی در خاتمه فصل بیش از پیش جدی شده است و به نظر می رسد این دروازه بان با وضع موجود یکی از گزینه های اصلی جدایی از استقلال باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 886

به "یکی از گزینه های احتمالی جدایی از استقلال لو رفت!، ستاره نیمکت نشین تنهاتر از همواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از گزینه های احتمالی جدایی از استقلال لو رفت!، ستاره نیمکت نشین تنهاتر از همواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید