گلکسی S23 اولترا شاید دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد

به گزارش کهن پارس، چند ماه پیش شایعه شده بود که گلکسی S22 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بعد گذشت مدتی، هنگامی که گزارش های گوناگون مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند پرچم دار را فاش کردند، چنین شایعه هایی به انتها رسید. این گوشی هوشمند از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی بهبود یافته سامسونگ بهره می برد، اما این به این معنی نیست که سامسونگ روی لنز 200 مگاپیکسلی خود کار نمی کند. اتفاقا به نظر می رسد که جنگ بر پیکسل ها ادامه دارد و سامسونگ می خواهد در گلکسی S23 اولترا از سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده کند.

گلکسی S23 اولترا شاید دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد

به گزارش منبع موثق Ice Universe، سامسونگ در سال 2023 از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی خود، یعنی ISOCELL HP1، در سری گلکسی S استفاده خواهد نمود. گلکسی S23 اولترا گویا سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی دارد که باید جزئیات بیشتری را در تصاویر ثابت و ویدیوها ارائه دهد. بعلاوه این لنز دوربین می تواند قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

سنسور ISOCELL HP1، اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای گوشی های هوشمند، چند ماه پیش رونمایی شد. این یک سنسور 1/1.22 اینچی با میزان پیکسل اصلی 0.64 میکرومتر است و می تواند تصاویر 50 مگاپیکسلی را در حالت 4 در 1 و تصاویر 12.5 مگاپیکسلی را در حالت 16 در 1 پیکسل ثبت کند. این سنسور ممکن است در سال آینده در گوشی های هوشمند غیر سامسونگ هم استفاده گردد.

با نگاهی به مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا، درمی یابیم که سامسونگ در این گوشی هوشمند از سومین نسخه از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خود استفاده خواهد نمود که طبق گزارشات جزئیات بیشتر، رنگ های دقیق تر و نویز کمتری را در مقایسه با سنسور ISOCELL HM3 که در گلکسی S21 اولترا اسفاده شده، به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه قدرتمندترین پرچم دار سامسونگ از یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (با زوم 3 و 10 برابری) بهره می برد.

اکنون که تا رونمایی از سری گوشی های هوشمند سامسونگ فاصله چندانی نداریم، هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعات گوناگونی از این سری هستیم. در نوترین شایعه ها به این موضوع پرداخته شده که قضیه عرضه ی گلکسی S22 اولترا با نام نوت شایعه ای بیش نبوده و غول کره ای فناوری این گوشی را با همان نام گلکسی S22 اولترا روانه بازار خواهد نمود.

طبق آخرین شایعه ها، سامسونگ سال جاری قرار است لوازم جانبی های متنوعی را در اختیار کاربران سری S22 خود قرار دهد. این تنوع در کیس های محافظ گوشی بیشتر به چشم می خورد. در واقع سال جاری سامسونگ دست کاربران این گوشی های هوشمند را بسیار باز گذاشته تا بتوانند بر اساس سلیقه دلخواه لوازم جانبی گوشی هوشمند خود را انتخاب نمایند.

پیش تر هم یک منبع مطلع عنوان نموده بود که گلکسی S22 اولترا از قاب پشتی استفاده خواهد نمود که نه شبیه شیشه است و نه پلاستیک. در توضیحات این گزارش آمده که این جنس می تواند شیشه پوششی یا حتی یک ماده کاملا نو باشد که احتمالا مبتنی بر مواد سازگار با محیط زیست است. تحلیلگران می گویند که سامسونگ با عرضه گلکسی S22 اولترا رکورد بیشترین روشنایی نمایشگر را خواهد شکست. برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی S21 روشنایی استاندارد و حداکثر روشنایی به ترتیب 1000 و 1300 نیت دارد و گویا گلکسی S22 هم روشن تر از این نخواهد بود. اما این موضوع در گلکسی S22 پلاس و اولترا فرق خواهد نمود.

این دو گوشی هوشمند طبق شایعه ها، با سطح روشنایی استاندارد 1200 نیت و حداکثر سطح روشنایی 1750 نیت در دسترس کاربران قرار می گیرند. بعضی ها مدعی هستند که روشنایی گلکسی S22 اولترا در بیشترین حالت به 1800 نیت خواهد رسید. درباره طراحی دو گوشی اولترا و پلاس S22 باید گفت که مدل اولترا S22 دارای لبه های خمیده، مستطیلی شکل و فاقد ماژول های دوربین جدا شده از هم خواهد بود. در حالی که گلکسی S22 پلاس از طراحی مسطح و لبه های گرد بهره می برد و بعلاوه محل برآمدگی دوربین ها با فریم فلزی گوشی، یکدست شده است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا سامسونگ از خانواده گلکسی S22 خود در ماه فوریه (بهمن-اسفند) رونمایی خواهد نمود و باید دید این سری از پرچم داران غول کره ای مانند نسل های قبل می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا نه.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1195

به "گلکسی S23 اولترا شاید دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا شاید دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید