کنترل ورودی و خروجی 15 شهر خوزستان در روز عید فطر

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت های تردد برون استانی، ورودی و خروجی 15 شهر استان خوزستان نیز کنترل می شوند.

کنترل ورودی و خروجی 15 شهر خوزستان در روز عید فطر

ولی اله حیاتی با اشاره به اجرای محدویت های تردد در ایام عید فطر، اظهار کرد: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت های تردد برون استانی، ورودی و خروجی 15 شهر استان خوزستان نیز کنترل می شوند و از ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی در این شهرها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: طبق تاکید استاندار خوزستان، یک عزم عمومی بین علما، نخبگان و و فرهیختگان ایجاد شده و پیغام های متععدی از گروه های مرجع، مبنی بر اینکه مردم در دید بازدیدهای عید فطر شرکت ننمایند، منتشر شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: امیدوارم مردم شریف استان خوزستان همکاری لازم را در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشند و در ایام عید فطر در دید و بازدیدها مراعات نمایند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به طرح موضوع گلایه دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از حضوری بودن امتحانات خود، توضیح داد: برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و در ستاد ملی روی این موضوع کاملا بحث شده است.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: مقرر شد امتحانات این دو پایه به صورت حضوری برگزار گردد و زمان حضور در امتحانات بیش از یک ساعت و نیم طول نکشد و اولویت برگزاری امتحانات در فضای باز و با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در اجرای پروتکل ها باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 888

به "کنترل ورودی و خروجی 15 شهر خوزستان در روز عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ورودی و خروجی 15 شهر خوزستان در روز عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید