تور ایتالیا ارزان: کریسمس با طعم تلخ کرونا در ایتالیا، ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه

به گزارش کهن پارس، نهادهای بهداشتی ایتالیا با اعلام بیش از 50 هزار ابتلا به کووید-19 در عرض 24 ساعت بالاترین ابتلای روزانه به این بیماری در این کشور از شروع شیوع کرونا را ثبت کردند.

تور ایتالیا ارزان: کریسمس با طعم تلخ کرونا در ایتالیا، ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، در روز تولد عیسی مسیح که باید یکی از برترین روزهای امسال میلادی برای شهروندان ایتالیایی می بود به بدترین روز کرونایی در این کشور تبدیل شده و یکی از بدترین اخبار کرونایی در این کشور در این روز منتشر شد. نهادهای بهداشتی از ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا از شروع شیوع این پاندمی در این کشور خبر دادند.

بر اساساطلاعات نهادهای بهداشتی در این کشور در عرض 24 ساعت 50599 مورد ابتلا به کرونا ثبت شد که رکورد بالایی از شروع شیوع کرونا در این کشور محسوب می گردد. بعلاوه 141 مورد مرگ کرونایی روزانه هم در این کشور ثبت شد. در حال حاضر بیش از هزار بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های ایتالیا بستری هستند.

با توجه به شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا دولت روز پنج شنبه کوتاه کردن مدت اعتبار گواهی واکسیناسیون از 9 ماه به 6 ماه از اول فوریه سال آینده را در دستور کار قرار داد.

دولت ایتالیا بعلاوه قاعده استفاده اجباری از ماسک در فضاهای باز را دوباره اعمال نموده است.

کرونا در آستانه کریسمس به شدت در اروپا جولان داده و رکوردهای کرونایی تاز ای را ثبت می نماید.

در شب کریسمس موارد ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس و فرانسه هم مجددا رکورد زد. بر اساس اطلاعات دولت انگلیس در عرض 24 ساعت 122186 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شدند و در فرانسه هم رکورد تازه 94.124 ابتلای روزانه ثبت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1177

به "تور ایتالیا ارزان: کریسمس با طعم تلخ کرونا در ایتالیا، ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کریسمس با طعم تلخ کرونا در ایتالیا، ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید