کار زشت علیرضا بیرانوند با پرسپولیس؟

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران: پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به نقطه ای رسیدند که حالا بیش از عشق و محبت، نفرت و کینه بینشان جاری است. ماجرای تازه مربوط به شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس است که منجر به بسته شدن پنجره این باشگاه شده و این تیم نمی تواند قرارداد جدیدی را ثبت کند.

کار زشت علیرضا بیرانوند با پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، بیرانوند بعد از سال ها بازی کردن در پرسپولیس مدعی بود بخشی از پولش را نگرفته و به همین علت از این باشگاه شکایت کرد. پس از کش و قوس های فراوان، پایان رای به سود بیرانوند صادر شد و این دروازه بان قدیمی پیروز شد که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را ببندد. پرسپولیسی ها البته کوشش کردند رضایت بیرانوند را به صورت مقطعی هم که شده به دست بیاورند تا بعد از خرید احمد گوهری، بتوانند قرارداد این دروازه بان نو را ثبت نمایند. در واقع بعد از جدایی رادوشوویچ، حامد لک تنها دروازه بان پرسپولیس است و ذخیره مطمئنی ندارد.

با این حال، عدم رضایت بیرانوند باعث شد تا قرارداد گوهری ثبت نگردد. این بدان معنی است که پرسپولیس در حال حاضر نه تنها گوهری بلکه هر بازیکن دیگری هم به خدمت بگیرد، تا زمانی که بیرانوند رضایت ندهد، نمی تواند قرارداد ثبت کند. مشکل، اما اینجاست که مسئولان باشگاه پرسپولیس می گویند یکی مثل علیرضا بیرانوند دیگر نباید دم از عشق به پرسپولیس بزند. آن ها می گویند بیرانوند می دانسته که پرسپولیس دروازه بان ذخیره ندارد، ولی با این حال باز هم رضایت نداده تا قرارداد احمد گوهری ثبت گردد.

همین موضوع باعث شده تا باشگاه علیه بیرانوند بیانیه ای طولانی صادر و به او گوشزد کند همین که این روز ها در فوتبال اروپا مشغول بازی است وحقوقش را به دلار و یورو می گیرد از صدقه سر پرسپولیس است. در واقع پرسپولیسی ها رفتار بیرانوند را در قبال باشگاه قدیمی اش زشت و زننده توصیف نموده است.

از طرف دیگر عده ای، اما حق را به علیرضا بیرانوند می دهند؛ به اعتقاد آن ها فوتبال حرفه ای است و بیرانوند هم بعد از جدایی از باشگاه پرسپولیس، طبق بند های قرارداد قبلی اش پولی که مورد احتیاج بوده را دریافت ننموده است. این دوگانگی، اما این روز ها بیش از هر زمان دیگری بین طرفداران پرسپولیس رایج شده است؛ عده ای کار بیرانوند را زشت و عده ای دیگر کار او را قانونی توصیف می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1280

به "کار زشت علیرضا بیرانوند با پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار زشت علیرضا بیرانوند با پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید