چه موسساتی پیکاپ ویزا کانادا را انجام می دهند؟

به گزارش کهن پارس، پیکاپ ویزا چیست

زمانی که کشور مقصدتان در وطن شما سفارتی نداشته باشد، برای دریافت ویزا باید چه کنید؟ مثلا برای یک ایرانی، دریافت ویزای آمریکا از داخل ایران غیرممکن است. در این شرایط ضروری است پس از دریافت ای میل قبولی اولیه ویزا، به ترکیه یا امارات سفر نموده و باقی مراحل صدور ویزا را طی نمایید. این یعنی علاوه بر هزینه های سفر یا مهاجرتتان به آمریکا، باید هزینه های جداگانه ای برای سفر رفت و برگشت به کشور ثالث بپردازید. این کار همچنین زمان بر و خسته کننده است.

چه موسساتی پیکاپ ویزا کانادا را انجام می دهند؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بهترین راه برای حل این مشکل مراجعه به موسسه هاییست که پیکاپ ویزا انجام می دهند. این موسسه ها در هر بازه زمانی تعداد مشخصی پرواز به کشور مورد نظر داشته و مدارک دریافت شده از متقاضیان را به نیابت از آن ها ارائه می کنند. اعتبار سنجی این موسسه ها نیز به وسیله پلیس مهاجرت انجام می گردد. ضروری است برای حصول اطمینان از اعتبار موسسه دقت لازم را به خرج دهید؛ زیرا قرار است مدارک خود را در اختیار آن ها بگذارید و همچنین احتمال ریجکتی برای کشور های این چنینی به خودی خود بالاست.

مراحل درخواست پیکاپ

ابتدا باید پاسپورت خود را در دست داشته باشید و درخواست اولیه ای جهت اخذ ویزا به آفیسر مربوطه ارائه کنید. اگر با یک موسسه مهاجرتی خوب کار کنید، احتمالا هم برای مراحل اولیه و هم برای بخش پیکاپ ویزا یاری حال شما خواهد بود. پس توصیه می گردد از ابتدا به دنبال یک موسسه مهاجرتی معتبر و مجرب بگردید.

تمام این مراحل توسط شخص شما نیز می تواند انجام گردد. اما باید توجه داشت هزینه پرداختی به موسسات مهاجرتی، نسخه کاهش یافته ای از هزینه های اصلی می باشد. جدا از بحث هزینه، موسسات روال ها و رویه های کاری را بار ها تا پایان رفته اند و تجربه ارزشمندی دارند. چه بسا هزینه هایی که صرف آزمون و خطا می شوند در حالی که می توان با یک بار هزینه روی وکیل و مشاور مجرب، مقادیر زیادی در وقت خود صرفه جویی نمود.

کشورهای مقصد

در حال حاضر سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا، مثلث پیکاپ ویزا را تشکیل می دهند. برای دریافت ویزای این کشور ها ضروری است از کشور سوم اقدام گردد. ویزای کانادا یک الی سه هفته زمان برده و به وسیله ترکیه و امارات انجام می گردد. پیکاپ ویزای آمریکا از چند شهر ترکیه، امارات و ارمنستان انجام می گردد و بین ده روز تا سه هفته زمان خواهد برد. پیکاپ ویزای انگلستان نیز از ترکیه و امارات قابل انجام است. برای هر کدام از این کشورها مدارک و فرم های خاصی ضروری است که با جستجو در خصوص ویزای هر کدام از کشورها به این مسئله مطلع خواهید شد.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 318

به "چه موسساتی پیکاپ ویزا کانادا را انجام می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه موسساتی پیکاپ ویزا کانادا را انجام می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید