پارک هنرمندان، میزبان مجسمه های ساخته شده به وسیله هنرمندان معاصر

به گزارش کهن پارس، پارک هنرمندان که بیستمین سال تاسیس خود را پشت سر می گذارد، علاوه بر بناهای فرهنگی - هنری، تعداد زیادی اثر هنری با ارزش از هنرمندان معاصر را هم در خود جای داده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم گشتی در پارک هنرمندان بزنیم و از این آثار هنری بازدید کنیم.

پارک هنرمندان، میزبان مجسمه های ساخته شده به وسیله هنرمندان معاصر

شاید کمتر کسی از تاریخچه پارک هنرمندان مطلع باشد و بداند که این پارک روح لطیف هنر و هنرمندان در آن جاری است، در زمان قاجار بخشی از اراضی یک شاهزاده قاجار بوده است و در زمان جنگ جهانی دوم محل انبار تسلیحات متفقین بوده است. در سال 1375 اما سرنوشت این پارک به کلی تغییر پیدا کرد. شهرداری تهران زمین این پارک را به تملک خود در آورد و با تخریب بناهای اضافی، این پارک زیبا را که امروزه پاتوق بسیاری از اهالی هنر و جوانان است را بنا نهاد. پارک هنرمندان با نام بوستان ایرانشهر هم شناخته می شود و علاوه بر فروشگاه های محصولات هنری و دیدنخانه ایرانشهر و گالری هایی که در آن ها آثار هنرمندان به نمایش در می آید، یک جاذبه دیدنی دیگر را هم در خود جای داده است. در این پارک آثار هنری مفهومی از هنرمندان معاصر قرار داده شده است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. این مجسمه های زیبا در همه نقاط پارک پراکنده هستند. با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از این پارک همراه باشید تا هم به دیدن این آثار هنری با ارزش بنشینیم.

آیا شما هم قبلا در این پارک حضور داشته اید؟ کدامیک از آثار هنری قرار گرفته در محوطه این پارک نظر خود را به شما جلب کرده است؟ نظرات و تجربیات خود از حضور در پارک هنرمندان را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1196

به "پارک هنرمندان، میزبان مجسمه های ساخته شده به وسیله هنرمندان معاصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک هنرمندان، میزبان مجسمه های ساخته شده به وسیله هنرمندان معاصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید