ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار گرفته است.

ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه آنالیز پروژه های آب و فاضلاب خوزستان که امروز، سوم مهرماه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار گردید، اظهار کرد: قرارداد قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های فاضلاب استان از 28 تیرماه سال جاری منعقد شد و این قرارگاه از اوایل مردادماه شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در حال حاضر قرارگاه در چهار جبهه کاری از جمله احداث میکروتونل، ایستگاه های پمپاژ و بعلاوه اجرای خطوط، فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان توضیح داد: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار گرفته است.

کرمی نژاد با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز ظرفیت تصفیه 112 هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد، ادامه داد: در حال حاضر این تصفیه خانه 26 هزار متر مکعب فاضلاب دریافت نموده و در مرحله تست قرار گرفته است.

وی با اشاره به ریزش شبکه های فاضلاب در بعضی از نقاط اسم کرد: به یاری 33 شرکت پیمانکاری در قالب 30 قرارداد، نقاط ریزشی فاضلاب اهواز در حال اصلاح هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: در اهواز حدود 105 کیلومتر شبکه ریزشی داشتیم که از این مقدار، تا به امروز 88 کیلومتر اصلاح شده است.

کرمی نژاد گفت: بعلاوه در 54 نقطه بحرانی فاضلاب اهواز در حال اجرا اقدامات لازم هستیم و پیمانکار هم برای حل مسائل این نقاط تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1052

به "ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید