واکنش جالب آقای خاص به برنده توپ طلا ، برخورد تندم با او به این خاطر بود!

به گزارش کهن پارس، سرمربی پرتغالی رم به ستایش از کریم بنزما پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای 2022 دانست.

واکنش جالب آقای خاص به برنده توپ طلا ، برخورد تندم با او به این خاطر بود!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کریم بنزما همچنان که پیش بینی می شد به عنوان برترین بازیکن دنیا در سال 2022 انتخاب شد و توپ طلا را برای نخستین بار به دست آورد.

  • ببینید | کریم بنزما با خودروی لاکچری بازی GTA در مراسم توپ طلا | برترین بازیکن دنیا سوژه شد!

درخشش بنزما و سهم بسزایی او در قهرمانی های اخیر رئالی ها باعث شد تا همه به شایستگی اش برای کسب توپ طلا اذعان نمایند و در نهایت این جایزه بزرگ به او برسد تا در آستانه جام دنیای با روحیه بسیار بالایی خروس ها را همراهی کند.

ژوزه مورینیو یکی از مربیانی است که سابقه کار کردن با بنزما را در رئال مادرید دارد. او به ستایش از این بازیکن فرانسوی پرداخت و او را شایسته توپ طلای 2022 دانست.

مورینیو گفت: بنزما بازیکنی مفید برای یک گروه و تیم است. او زیاد شیفته فوتبال و گلزنی نبود اما کوشش زیادی برای یاری به تیم انجام می داد و این باعث می شد تا در ترکیب به میدان برود.

سرمربی رم ادامه داد: من برخورد تندی با بنزما داشتم و به شدت روی وزن او حساس بودم تا جایی که اگر ذره ای اضافه وزن پیدا می کرد و یا دیر به تمرین می آمد برخورد تندی با او می کردم. هدف من این بود که این بازیکن پیشرفت کند و به همین دلیل کوچک ترین جزئیات را درباره او زیر نظر داشتم. بنزما جزو بازیکنانی است که ویژگی های مثبت زیادی دارد. اگر همزمان سه بنزما را در تیم داشتم هر سه در ترکیب اصلی بازی می کردند به طوری که یکی از آنها به عنوان گلزن، یکی به عنوان کاپیتان و دیگری در سمت چپ بازی می کرد.

مورینیو در سرانجام گفت: از اینکه بنزما توپ طلا را به دست آورد بسیار شادمان شدم. او چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی و عقلی یک بازیکن استثنایی است. بنزما با شایستگی توپ طلا را به دست آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1391

به "واکنش جالب آقای خاص به برنده توپ طلا ، برخورد تندم با او به این خاطر بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب آقای خاص به برنده توپ طلا ، برخورد تندم با او به این خاطر بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید