مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

به گزارش کهن پارس، این مرکز خرید واقع در Metro Manila در آسیا، فیلیپین، در سال 2006 بازگشایی شد و متشکل از چهار ساختمان است که توسط مسیرهای پیاده رو به یکدیگر متصل می شوند. این مرکز از یک تراموا 20 نفره استفاده می نماید که خریداران را به اطراف محوطه مرکز خرید می برد. یکی از مهمترین جاذبه های این مرکز خرید یک سالن تئاتر IMAX با یکی از بزرگترین صفحه های سه بعدی دنیا است. این مرکز خرید همچنین دارای یک زمین اسکیت روی یخ در ابعاد المپیک است. و کاربرد آن برای اسکیت به شکل تفریحی و رقابتی و هم هاکی روی یخ است

مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

دوبی مال در واقع بخشی از مجموعه برج خلیفه است، اینجا بزرگترین سازه دست انسان است.بر اساس مساحت کل، دوبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان است اما اگر محوطه قابل استفاده آن را در نظر بگیریم، اندازه آن برابر با مرکز خرید West Edmonton است. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 فروشگاه است شامل بزرگترین فروشگاه کندی و شکلات در جهان،یک پیست یخ، یک مرکز بازی SEGA (با بازی بولینگ سه بعدی)، یک هتل 5 ستاره لوکس، 22 پرده سینما به همراه 120 رستوران و کافه. این مرکز خرید همچنین شامل یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است.

این مرکز خرید واقع در شهر Dongguan در چین بزرگترین مرکز خرید جهان است.این مرکز تجاری دارای هفت ناحیه مختلف است که برای ساخت آن از شهرهای بین المللی الگوبرداری شده است از جمله بنای Arc de Triomphe و یک کانال دارای گوندولا. همچنین دارای یک ترن هوایی در فضای باز و فضای داخلی است اما این مرکز چیزی که ندارد مشتری است. از زمان افتتاح آن در سال 2005، این مرکز از کمبود شدید مشتری رنج می برد. بیشتر فضای خرده فروشی ها خالی مانده است و حتی بیش از 99٪ فروشگاه ها خالی است. تنها مناطق استفاده شده این مرکز خرید نزدیک ورودی است که چندین فست فود در آن واقع شده است. این مرکز لقب بزرگترین مرکز خرید ارواح در جهان را به خود اختصاص داده است.

منبع مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 479

به "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید