مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

به گزارش کهن پارس، در همین حال، برنامه تشکیل حوزه ارزیابی در شهر نهایی سازی می­شد. هزینه ساخت پیاده رو، شامل نورپردازی خیابان جدید و کاشت درخت، حدود 25/1 میلیون دلار تخمین زده شد. هر یک از صاحبان املاک مجاور پیاده رو، 85 دلار برای برنامه پرداختند و به این ترتیب برنامه انجام شد.

مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

پیاده روی مشاهیر هالیوود، یکی از نمادهای هالیوودی است که در سراسر دنیا آن را می­شناسند. سالانه حدود 24 مراسم در این پیاده رو برگزار می­شوند که اخبار آنها در سراسر جهان منتشر می­گردد؛ توجه دائمی عموم نسبت به پیاده روی مشاهیر سبب شده تا این محل به یکی از برترین جاذبه­ های توریستی تبدیل گردد. پیاده روی مشاهیر هالیوود، بدون شک یکی از موفق­ترین ایده ­های تجاری بوده که تاکنون ایجاد شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات نادرست زیادی درباره تاریخچه پیاده رو وجود دارد. برای تصحیح این اطلاعات و بیان حقایق، خلاصه ­ای از تاریخ این محل ارائه شده است.

کسی که ایده ساخت پیاده روی مشاهیر به ذهنش رسید، ای. ام. استوارت نام داشت که در سال 1953 به عنوان رئیس داوطلب گروه بازرگانی هالیوود خدمت می­کرد. طبق یکی از رسانه های گروه، او در همان سال ایده پیاده رو را با هدف حفظ افتخار انجمنی که نام آن، به معنی شکوه و اشتیاق چهار گوشه جهان است ارائه داد. برای شروع اجرای ایده، کمیته­ای برقرار نمود. شرکت معماری پریرا و لاکمن نیز برای ایجاد پیشنهادهای خاص، استخدام شد. مشخص نیست ایده اصلی دقیقاً از کجا آمده است؛ با این حال، روی سقف ناهارخوری هتل هالیوود ستاره­ هایی حک شده اند که نام مشاهیر را بر خود دارند. احتمالاً منشاء ایده حک ستاره بر روی پیاده­ رو، از همینجا آمده است.

منبع مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1067

به "مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید