مانور موتورسواران خوب، در معابر پرتردد و حادثه خیز پایتخت

به گزارش کهن پارس، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری مانور موتورسواران خوب در خیابان ها و معابر پرتردد و حادثه خیز پایتخت اطلاع داد.

مانور موتورسواران خوب، در معابر پرتردد و حادثه خیز پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی دانشور با بیان این خبر، اظهار کرد: پویش موتورسواران خوب به همت اداره کل آموزش های شهروندی و با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور تهران عظیم، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از 26 آذرماه همزمان با روز ایمنی و حمل و نقل، کار خود را شروع نموده و با پیش بینی مجموعه ای از برنامه های تبلیغی- رسانه ای، کارگاه های آموزشی، مسابقات هنری - فرهنگی، مانور های آموزشی-ترویجی و… در سطح مناطق 22 گانۀ شهر تهران در حال برگزاری است.

وی اضافه نمود: در این پویش، بر آسیب های رفتاری موتورسواران تمرکز شده و کوشش شده تا با طراحی و اجرای پیغام های تبلیغی، با لحنی ایجابی، صمیمی و اثرگذار و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی برای موتورسواران و خانواده های ایشان، بر تغییر رفتار های پرخطر موتورسواران، اثر گذاشته گردد.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه مانور موتورسواران خوب، در حدود 20 نقطه از معابر و خیابان های 9 منطقه از شهر تهران که دارای بیشترین تردد روزانۀ موتورسیکلت یا بیشترین تصادفات با موتور هستند، برگزار خواهد شد، مطرح نمود: در این مانور با همکاری پلیس راهور و معاونت های ترافیک مناطق، برنامه های متنوع فرهنگی-آموزشی برای موتورسواران در نظر گرفته شده است.

وی اعلام نمود: جهت های منتخب این مانور در مناطق 2، 4، 6، 8، 11، 15، 16، 17 و 19 که مطابق با آمار پلیس راهور تهران عظیم، دارای بیشترین تردد موتورسواران و همچنین سوانح آنان است، به منظور اثرگذاری بیشتر بر موتورسواران انتخاب شده است. برنامه های مختلفی مانند اجرای گروه های هنری، برپایی غرفه های آموزشی، پخش فیلم و کلیپ های آموزشی، اهدای هدایا به موتورسواران خوب، توزیع و پخش بروشور و سی دی آموزشی، از جمله برنامه های این مانور ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 494

به "مانور موتورسواران خوب، در معابر پرتردد و حادثه خیز پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور موتورسواران خوب، در معابر پرتردد و حادثه خیز پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید