لیگ برتر انگلیس، وستهام اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد

به گزارش کهن پارس، سریال بازی های بدون شکست تیم فوتبال لیورپول در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم وستهام به سرانجام رسید.

لیگ برتر انگلیس، وستهام اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در خانه وستهام به میدان رفت که و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبان خود واگذار کرد.

در این بازی دروازه لیورپولی ها خیلی زود و با اشتباه دروازه بان شان آلیسون بکر که در دقیقه 4 گل به خودی زد، باز شد. ترنت الکساندر آرنولد اشتباه هم تیمی اش را در دقیقه 41 جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. با این حال پابلو فورنالز در دقیقه 67 گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. وستهام با گل کورت زوما در دقیقه 74 اختلاف را به دو گل افزایش داد تا گل دوم لیورپولی ها که در دقیقه 83 به وسیله دیووک اوریگی به ثمر رسید هم باعث فرار آنها از اولین شکست فصل شان نشود. به این ترتیب دیگر هیچ تیمی در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باقی نمانده است که متحمل هیچ شکستی نشده باشد.

لیورپول با قبول این شکست 22 امتیازی ماند و جای خود در رده سوم جدول را به وستهامی داد که اکنون 23 امتیازی است و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی از صعود به رده دوم باز ماند. شاگردان یورگن کلوپ هم اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1140

به "لیگ برتر انگلیس، وستهام اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، وستهام اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید