تور ارزان آلمان: علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک دورتموند

به گزارش کهن پارس، باشگاه بایرن مونیخ شرایط هافبک انگلیسی زردپوشان وستفالن را زیرنظر دارد.

تور ارزان آلمان: علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک دورتموند

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ که در گذشته سابقه به خدمت گرفتن بازیکنانی همانند روبرت لواندوفسکی، ماریو گوتسه و متس هوملس از بوروسیا دورتموند را داشته است، حالا به نظر می رسد بازیکنی دیگر از جمع زردپوشان وستفالن را نشانه گرفته است.

نشریه آلمانی بیلد گزارش داد؛ بایرن مونیخ نسبت به جذب جود بلینگهام هافبک 18 ساله تیم فوتبال بوروسیا دورتموند علاقه مند است و شرایط این بازیکن انگلیسی را زیرنظر دارد، اما دورتموندی ها می خواهند به مانند ارلینگ هالند، او را برای مدت طولانی حفظ نمایند.

طبق این گزارش؛ دورتموند حتی در صورتی که قصد فروش بلینگهام را داشته باشد، تمایلی به واگذاری این بازیکن به بایرنی ها ندارد. هافبک انگلیسی دورتموند که از سال 2022 در عضویت این تیم است، قرارداد فعلی اش تا سال 2025 اعتبار دارد.

جود بلینگهام که ارزش فعلی اش در بازار نقل وانقتالات 70 میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در 23 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار سه گل زده و 9 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1166

به "تور ارزان آلمان: علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید