صراط غیرمستقیم فدراسیون عزیزی خادم در رسانه ، پُست بگیر، ساکت شو!

به گزارش کهن پارس، ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در مورد یکی از آن ها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه هایی مطرح شده، راه های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده.

صراط غیرمستقیم فدراسیون عزیزی خادم در رسانه ، پُست بگیر، ساکت شو!

گروه ورزشی خبرنگاران، از ابتدای اسکان مدیران و روسای جدید فدراسیون فوتبال در ساختمان سئول، تصمیمات زیادی از سوی عزیزی خادم گرفته شده که برخی از آنها در نگاه کارشناسان و رسانه ها درست و برخی دیگر هم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. با این وجود اما برخورد عزیزی خادم با نقدها رسانه ای و همچنین نوع ارتباط با رسانه ها به شدت تعجب برانگیز است. نمی توان منکر این شد که هر مجموعه ای یا حتی همین فدراسیون قبلی که از کفاشیان و تاج به بهاروند رسید، ارتباطات و برخورد خاص خودشان را با رسانه ها داشتند اما در فدراسیون جدید سنگ بنای غلطی گذاشته شده که می تواند عاقبت ناخوشی را برای سکانداران فوتبال طی 4 سال آینده داشته باشد.

آنطور که گفته شده؛ ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در مورد یکی از آنها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه هایی مطرح شده، راه های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده تا بتواند جو انتقادی حاکم بر فدراسیونِ تحت ریاستش را به نفع خودش برگرداند که به نظر می رسد روشی منسوخ است. البته باید توجه داشت که فوتبالی نبودن و نداشتن شناخت از این حوزه، چنین رفتارهایی را باعث شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 898

به "صراط غیرمستقیم فدراسیون عزیزی خادم در رسانه ، پُست بگیر، ساکت شو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صراط غیرمستقیم فدراسیون عزیزی خادم در رسانه ، پُست بگیر، ساکت شو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید