شهرزیرزمینی راهنمای علاقمندان ایده پردازی شهری

به گزارش کهن پارس، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاع رسانی اولین رویداد ایده پردازی مردمی تهران مشارکت خواهد نمود.

شهرزیرزمینی راهنمای علاقمندان ایده پردازی شهری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران جلسه هماهنگی و مشارکت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اولین رویداد مردمی ایده پردازی شهری تهران با عنوان 1404 عصر امروز در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد تا کارکنان این شرکت در تعامل چهره به چهره با مسافران خلاق و دانشگاهیان در 10 ایستگاه منتخب از ساعت 9 صبح تا 16 هدایت لازم جهت چگونگی ثبت نام و ارائه ایده را انجام دهند.

شهرداری تهران به منظور مشارکت همه مردم تهران، متخصصان و دانشگاهیان در مدیریت شهر، اولین رویداد مردمی ایده پردازی شهری تهران با عنوان 1404 را اجرا خواهد نمود. این جشنواره در پنج موضوع عمومی مشارکت مردم در طراحی، بهسازی و بازسازی شهری با رویکرد معماری ایرانی و اسلامی، کسب و کار و درآمدزایی پایدار شهری، راهکار های افزایش مشارکت اجتماعی مردم در بستر محلی، روش های هوشمند، خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح ها و ایده های نو در برطرف آلودگی هوا و ترافیک برگزار می گردد و مهلت ثبت نام در این رویداد تا 20 اردیبهشت 1401 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1288

به "شهرزیرزمینی راهنمای علاقمندان ایده پردازی شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرزیرزمینی راهنمای علاقمندان ایده پردازی شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید