رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی: اداره کل نمی تواند سرپرست معرفی کند، با وجود بازنشستگی پرقدرت می مانم

به گزارش کهن پارس، رئیس هیئت جودو استان آذربایجان غربی در واکنش به معرفی سرپرست برای این هیئت گفت: این موضوع در حیطه اختیارات اداره کل نیست و حتی با وجود بازنشستگی تا خاتمه دوره ام می مانم.

رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی: اداره کل نمی تواند سرپرست معرفی کند، با وجود بازنشستگی پرقدرت می مانم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در تاریخ 17 آذر ماه با ارسال نامه ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با توجه قانون منع بکارگیری بازنشستگان و بازنشستگی محسن آقاپور رئیس هیئت جودو این استان، محمدرضا ریسمانچی را به عنوان سرپرست هیئت جودو آذربایجان غربی معرفی کرد.

بعد از این موضوع شنیده شد که آقاپور همچنان در هیئت جودو استان آذربایجان غربی حضور دارد و این هیئت را اداره می کند.

محسن آقاپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازنشستگی اش گفت: در شُرف بازنشستگی هستم، اما همچنان رئیس هیئت جودو استان آذربایجان غربی خواهم بود.

وی درباره نامه اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و معرفی سرپرست برای این هیئت گفت: این ضعف اداره کل است که نامه محرمانه را به بیرون داده است. این نامه از ابتدا اشتباه بود. اداره کل نمی تواند سرپرست معرفی کند و این موضوع در حیطه اختیارات رئیس مجمع هیئت یعنی رئیس فدراسیون جودوست. چند روز پیش در تهران بودم و با میراسماعیلی دیدار کردم. رئیس فدراسیون جودو نیز با کیومرث پورایراندوست مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تماس گرفت و گفت حتی اگر بازنشسته شوم می توانم تا پایان دوره ریاست خود حضور داشته باشم.

رئیس هیئت جودو استان آذربایجان غربی در مورد پایان دوره ریاست خود شرح داد: همچنان دو سال دیگر به پایان دوره من باقی مانده است و تا دو سال دیگر پرقدرت در خدمت جودو استان خواهم بود و به کار خود ادامه می دهم.

وی راجع به اینکه چه زمانی بازنشسته خواهد شد، گفت: برای بازنشستگی درخواست دادم و احتمالاً تا یک ماه آینده بازنشسته می شوم. در صورت بازنشسته شدن نیز مسئله ای وجود ندارد. رؤسای هیئت های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان و اردبیل نیز بازنشسته هستند و هیچ منع قانونی برای حضور آنها تا پایان دوره ریاست شان وجود ندارد.

آقاپور درباره اینکه نامه اداره کل ورزش و جوانان استان اشتباه بوده است، گفت: نمی گویم اشتباه بوده و حتماً اداره کل برای خود مستنداتی داشته که این نامه را زده است. اداره کل فقط می تواند درخواست بدهد، اما تصمیم گیری درباره حضور یا عدم حضور به رئیس مجمع بستگی دارد. میراسماعیلی نیز در تماس با اداره کل ورزش و جوانان گفت من تا پایان دوره ام به کار خود ادامه دهم.

وی گفت: به تازگی و بعد از 40 سال خانه جودویی در مرکز استان با همت اداره کل ورزش و جوانان گرفتیم و به زودی آن را افتتاح خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 529

به "رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی: اداره کل نمی تواند سرپرست معرفی کند، با وجود بازنشستگی پرقدرت می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی: اداره کل نمی تواند سرپرست معرفی کند، با وجود بازنشستگی پرقدرت می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید