خبرنگاران موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند

به گزارش کهن پارس، استاندار اصفهان گفت: هفده مردادماه روز خبرنگار یادآور زحمات و کوشش انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

خبرنگاران موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند

به گزارش از،عباس رضایی استاندار اصفهان در پیغامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار اضافه نمود: درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در جهت حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

استاندار اصفهان اعلام کرد: قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیغام رسانی، همیشه از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشد.

او اظهار کرد: آنان در حقیقت در این روز های سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان کوشش می نمایند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.

رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده عظیم مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان اصفهان، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع رسانی فعالیت ها، خدمات دولت و نظام قدردانی کرد.

در هفدهم مردادماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 210

به "خبرنگاران موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید