خبرنگاران دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود

به گزارش کهن پارس، قزوین- خبرنگاران- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور (جام یلدا)به صورت آنلاین به میزبانی قزوین برگزار می شود.

خبرنگاران دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود

عین الله صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: ورزش نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی فرهنگیان و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان دارد و این مسابقات به منظور کاهش استرس و اضطراب روانی ناشی از شیوع کرونا ویژه فرهنگیان تدارک دیده شده است.

وی گفت: دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان جام یلدا بدون محدودیت سنی و جنسی ویژه شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

صادقی ، زمانی برگزاری این دوره از مسابقات را 28 آذر ماه سالجاری گفت و اضافه کرد: مسابقات شطرنج آنلاین در 11 دوره به روش سوئیسی برگزار می شود و به نفرات اول تا هفتم جوایز نقدی 300 تا 80 هزار تومانی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات برای ثبت در سایت lichess. org ثبت نام کرده و مشخصات خود را به همراه کارت فرهنگی و یا حکم کارگزبنی به آدرس تلگرام (@zahedeqaraii)ارسال کنند.

استان قزوین دارای 16 هزار نفر فرهنگی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 412

به "خبرنگاران دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید