خبرنگاران شروع آزمون مدارس سمپاد با حضور هزار و 382 دانش آموز ایلامی

به گزارش کهن پارس، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد با حضور هزار و 382 دانش آموز ایلامی در 16 حوزه امتحانی از امروز پنجشنبه نهم تیرماه شروع شد.

خبرنگاران شروع آزمون مدارس سمپاد با حضور هزار و 382 دانش آموز ایلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

رضا زینی وندمقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اخذ مجوز توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد، اضافه نمود: این آزمون روزهای 9 و 10 مردادماه جاری در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

وی یادآور شد: در این آزمون از بین شرکت نمایندگان 104 دانش آموز شامل 52 دختر و 52 پسر پذیرش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه هفته جاری 9 مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه های از پیش معین شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین آزمون ورودی پایه دهم نیز روز آدینه 10 مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه هایی که در کارت های ورود به جلسه دانش آموزان درج شده است، برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: کارت های ورود به جلسه ای که برای 27 تیرماه صادرشده بود برای این آزمون نیز معتبر بوده و به جز تاریخ برگزاری بقیه موارد آن قابل استناد است و نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به شیوع کرونا از دانش آموزانی که در این آزمون شرکت می نمایند، خواست: نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت بیماری اهتمام جدی داشته باشند و خانواده ها نیز از ازدحام مقابل حوزه های آزمون پرهیز نمایند.

حدود 750 دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم سال تحصیلی گذشته در چهار مدرسه استعدادهای درخشان دخترانه و پسرانه به تحصیل اشتغال داشتند.

100 هزار دانش آموز در استان ایلام سال تحصیلی گذشته در مقاطع مختلف تحصیل کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 201

به "خبرنگاران شروع آزمون مدارس سمپاد با حضور هزار و 382 دانش آموز ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع آزمون مدارس سمپاد با حضور هزار و 382 دانش آموز ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید