جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو اردیبهشت 1401

به گزارش کهن پارس، جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو چیست؟ شما در ادامه این مطلب می توانید آخرین و جدیدترین شرایط ثبت نام بهمن موتور را مطالعه کنید و از طرح های فروش بهمن موتور آگاه شوید. گروه بهمن خودرو در سال 1331 و در راستای فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی های تجاری، به نام شرکت سهامی ایران خلیج کو تاسیس شد. این شرکت در سال 1338، اولین محصول خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا فراوری کرد و به همین ترتیب بود که نام شرکت به کارخانه اتومبیل سازی مزدا تغیر یافت. در سال 1363 وانت مزدا 1600 به مرحله فراوری رسید و این شرکت به ایران وانت تغییر نام داد که بعدها نام این مجموعه به گروه بهمن تغییر یافت که بهمن موتور یکی از زیر شاخه های این گروه است. بهمن موتور هر ساله با اجرای طرح ها و شرایط فروش مختلف اقدام به فروش خودروهای فراوریی خود می نماید. متقاضیان خرید خودروهای گروه بهمن می توانند با ثبت نام در شرایط فروش گروه بهمن اقدام به خرید یا پیش خرید این خودروها نمایند.

جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو اردیبهشت 1401

فروش و پیش فروش فیدلیتی و دیگنیتی با قیمت قطعی

شرایط پیش ثبت نام طرح پیش فروش عادی با قیمت غیر قطعی و فروش قطعی محصولات شرکت بهمن موتور به صورت آنلاین از روز سه شنبه مورخ 1401/02/27 ساعت 10 صبح به مدت یک هفته به توضیح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می گردد. به همین دلیل، فیلترهایی مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده، قرار داده شده است؛ که در صورتی که پیش ثبـت نام مـطابق با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه بوده و راستی آزمایی تایید گردد، درخواست متقاضی وارد مرحله قرعه کشی می گردد. ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و به وسیله سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و به وسیله قرعه کشی قابل انجام است.

فروش با قیمت قطعی: پیش فروش با قیمت غیرقطعی: قواعد و ضوابط بخشنامه :

1. امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است. 2. هر کدملی/ شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه از این بخشنامه به شرط عدم خرید خودرو در طرح های فروش قبلی شرکت بهمن موتور و سایر شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت میباشد.

لغو مجدد پیش فروش فیدلیتی - اردیبهشت 1401

پیش فروش فیدلیتی برای بار دوم طی چند روز گذشته لغو شد. در ابتدا قرار بود تا پیش فروش فیدلیتی در روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه انجام گردد اما پیش فروش روز چهارشنبه به علت جا به جایی تعطیلات عید فطر لغو و به روز شنبه موکول شد. در نهایت پیش فروش فیدلیتی پرایم برای روز شنبه نیز لغو شد، چرا که وزارت صمت به تمامی شرکت های خودروسازی دستور داده است تا زمان راه اندازی سامانه جامع فروش خودرو، از پیش فروش و فروش هرگونه خودرو خودداری نمایند. شرکت بهمن موتور ضمن عذرخواهی از مشتریان گرامی به مجرد دریافت دستورالعمل تازه نسبت به فروش خودروهای ساخت خود اقدام خواهد کرد.

طرح تازه پیش فروش خودروهای فیدلیتی ویژه اردیبهشت 1401

برای اولین بار خودرو فیدلیتی به صورت پیش فروش با قیمت غیرقطعی از سوی گروه بهمن عرضه خواهد شد. این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1401/02/17 شروع خواهد شد. در این شرایط فروش سند خودروها آزاد است و کسانی که در طرح های قبل پیروز به ثبت نام شده اند مجاز به خرید نمی باشند.

ثبت نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی لغو شد

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای گفت برنامه فروش روز چهارشنبه 14 اردیبهشت خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به علت مصادف شدن با تعطیلات عید سعید فطر لغو و زمان فروش متعاقبا اعلام خواهد شد.

طرح تازه فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت تازه

طرح فروش نقدی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ویژه عید فطر با قیمت تازه از هفته آینده شروع خواهد شد. این شرایط فروش به صورت آنلاین از روز چهارشنبه مورخ 1401/02/14 ساعت 10 صبح الی 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت خواهد بود. شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید (موعد سررسید فک رهن - خردادماه 1402) و بدون احتیاج به ارائه چک و یا ضامن از سوی مشتریان است. مبلغ 2 میلیون تومان بابت رهن خودرو از مبلغ خودرو کسر خواهد شد. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی قابل انجام است.

فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی ویژه اسفند 1400

طرح تازه ثبت نام بهمن خودرو به زودی شروع می گردد. در شرایط تازه فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی از سوی گروه بهمن هفته آینده شروع شد. این بخشنامه از تاریخ یکشنبه 22 اسفندماه 1400 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد. طبق این بخشنامه سند خودروها یک سال در رهن شرکت خواهد بود. متقاضیان می توانند برای ثبت نام دیگنیتی و فیدیلیتی به سایت بهمن موتور مراجعه نمایند.

تازهترین آگهی های خودرو

فروش فوری بهمن موتور با قیمت تازه و مدل 1401

تازهترین شرایط فروش بهمن موتور اعلام شد. در این طرح فروش نقدی محصولات گروه بهمن با قیمت قطعی به فروش خواهند رسید. در این شرایط فروش بهمن موتور کلیه خودروها با مدل 1401 خواهند بود. این مرحله از ثبت نام اینترنتی بهمن خودرو به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 1400/12/17 ساعت 10 صبح شروع خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این شرایط فروش خودروهای کارا تک کابین، کارا دو کابین و کاپرا 2 عرضه خواهد شد. بر اساس بخشنامه زمان تحویل خودروها هفته دوم اردیبهشت خواهد بود.

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت تازه (تومان)
کارا تک کابین250.924.000255.700.000
کارا دو کابین268.900.000268.000.000
کاپرا 2568.900.000568.900.000
تازهترین آگهی های خودرو
قیمت روز محصولات بهمن موتور برای مشاهده قیمت روز محصولات بهمن موتور و سایر خودروهای بازار می توانید به صفحه قیمت روز خودرو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام اینترنتی بهمن موتور سال 99

برای ثبت نام اینترنتی بهمن موتور در سال 99 باید ابتدا به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه کنید و سپس با انتخاب خودروی مورد نظر، برای ثبت نام آن اقدام نمایید.

منبع: دیوار
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1314

به "جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو اردیبهشت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو اردیبهشت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید