بوندس لیگا، پیروزی خفیف مونشن گلادباخ در شب شکست لورکوزن

به گزارش کهن پارس، دیدارهای هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان با شکست بایرلورکوزن و بازماندن این تیم از صعود به صدر جدول شروع شد.

بوندس لیگا، پیروزی خفیف مونشن گلادباخ در شب شکست لورکوزن

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) 5 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم های فوتبال بایرلورکوزن و بوروسیا مونشن گلادباخ به ترتیب متحمل شکست و پیروز به کسب پیروزی شدند.

بایرلورکوزن رده دومی که در صورت کسب پیروزی در خانه تیم اینتراخت فرانکفورت می توانست به صدر جدول صعود کند با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد و فعلاً در رده دوم باقی ماند.

گل های این بازی را امین یونس در دقیقه 22 و ادموند تاپسوبا در دقیقه 54 (گل به خودی) برای اینتراخت و ندیم امیری در دقیقه 9 به ثمر رساندند. این دومین باخت لورکوزن در این فصل بود.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ با تک گل دقیقه 58 بریل امبولو در دقیقه 58 پیروز شد میزبانش تیم آرمینیا بیلفلد را شکست دهد. به این ترتیب تنها پنجمین پیروزی این فصل مونشن گلادباخ رقم خورد تا این تیم با 21 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

در بازی های دیگر آگزبورگ در خانه کلن با نتیجه یک بر صفر به رجحان رسید. فرایبورگ با نتیجه 3 بر یک از سد میزبانش هوفنهایم گذشت و تیم یونیون برلین هم با نتیجه 2 بر صفر بر میزبانش وردبرمن غلبه کرد.

امشب دو بازی دیگر در بوندس لیگا برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 21 هرتابرلین میزبان شالکه خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23 اشتوتگارت از لایپزیگ پذیرایی می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 566

به "بوندس لیگا، پیروزی خفیف مونشن گلادباخ در شب شکست لورکوزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، پیروزی خفیف مونشن گلادباخ در شب شکست لورکوزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید