برنامه ریزی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی

به گزارش کهن پارس، طی تفاهمنامه همکاری میان اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد با رئیس اوژانس تهران و منطقه غرب تهران مقرر شد در حوزه سلامت، خدمات ویژه و مضاعف اورژانسی برای مسافران و مراجعان نوروزی این فرودگاه ارائه گردد .

برنامه ریزی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی

به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری میان اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد با رئیس اوژانس تهران و منطقه غرب تهران، علی رستمی، مدیرکل این فرودگاه، گفت:

تقاضای استفاده از ناوگان حمل ونقل هوایی در سال های اخیر افزایش یافته است، به نحوی که فرودگاه ها به اصلیترین کریدور ورود و خروج مسافران تبدیل شدند.

رستمی اضافه نمود:

فرودگاه ها یکی از نشانه های مهم توسعه کشورها محسوب شده و فعالیت های هوانوردی و فرودگاهی در آن ها قطعا مستلزم همکاری ارگان های متعددی است که از آن جمله می توان به نقش مثبت اورژانس و حضور این واحدها در فرودگاه ها برای یاری به مسافران هوایی اشاره نمود.

وی ادامه داد:

پیش از این، تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان شرکت فرودگاه ها و اورژانس در مورد استقرار و ارائه خدمات حوزه سلامت و پزشکی، اورژانس 115 در فرودگاه با داشتن نیروی انسانی، تجهیزات و تسهیلات متناسب؛ آمادگی های لازم و واکنش سریع در ارائه خدمات یاری های اولیه و نیز دسترسی به بیمارستان های مجهز برای رعایت حداکثر سلامت مسافران، خدمه پروازی و کارکنان، منعقد شده بود.

رستمی اضافه نمود:

هدف از انعقاد مجدد این تفاهمنامه ارتقاء کیفیت خدمات، سطح ایمنی و استانداردهای فرودگاهی در حوزه سلامت، پوشش خدمات فوریت های پزشکی (اورژانس 115) برای مسافران نوروزی است.

وی در سرانجام ضمن تشکر از اورژانس تهران اظهار امیدواری کرد؛ در طول سفرهای نوروزی هیچ مسافری احتیاج به استفاده از خدمات اورژانسی نداشته باشد اما به هر حال فرودگاه مهرآباد با تدبیر و دوراندیشی زمینه استفاده از این خدمات را مهیا و برای استقبال از مسافران نوروزی در آمادگی کامل به سر می برد.

موسوی، رئیس اورژانس تهران نیز بیان نمود:

این تفاهمنامه با هدف ساماندهی استقرار و ارایه خدمات حوزه سلامت و پزشکی در فرودگاه، بهبود کیفیت خدمات، ارتقای سطح ایمنی، رعایت استانداردهای فرودگاهی و پوشش خدمات پزشکی در سوانح و حوادث فرودگاهی و رعایت حداکثر سلامت مسافران، خدمه پروازی و کارکنان به امضا رسیده است.

رئیس اورژانس غرب تهران اعلام نمود:

با امضای این تفاهمنامه دو دستگاه آمبولانس اورژانس مهرآباد نوسازی و ایستگاه خدمات ویژه نوروزی در فرودگاه مهرآباد مستقر میشود و اورژانس به همراه کارکنان خود به مسافران خدمات ویژه و مورد احتیاج فوریت های پزشکی را ارائه می دهند.

منبع: کجارو / news.mrud.ir
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1265

به "برنامه ریزی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید