امیر حیدری: سامانه ارتباطی بیماران صعب العلاج نزاجا راه اندازی می گردد

به گزارش کهن پارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سامانه ارتباطی پیامکی ویژه بیماران صعب العلاج برای اطلاع از پرونده ها و مراحل پزشکی خود راه اندازی می گردد.

امیر حیدری: سامانه ارتباطی بیماران صعب العلاج نزاجا راه اندازی می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از فرایند پیشرفت سامانه ارتباطی صعب العلاج با حضور در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات این نیرو، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های نیروی زمینی ارتش برای خانواده ها در قالب طرح های لبیک یا امام خامنه ای عزیز، رسیدگی به بیماران صعب العلاج است که در این حوزه گام های بلندی تا الان برداشته شده و رسیدگی بیشتری به این عزیزان در اولویت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی بیماران صعب العلاج در نیروی زمینی ارتش شناسایی شده اند، اضافه کرد: به منظور اهمیت بخشیدن و تسهیل در فرایند درمان بیماران صعب العلاج، کوشش نموده ایم تا با تشکیل و راه اندازی سامانه های ارتباطی به صورت دوطرفه در جریان مسائل و موانع دوره درمان این عزیزان قرار بگیریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید نمود: سامانه ارتباطی صعب العلاج به ما و بیماران مذکور یاری می نماید تا به صورت دوطرفه از ابتدای تشکیل پفراینده پزشکی تا انتها کار در جریان خدمات درمانی آن ها باشیم و چنانچه نیازمند یاری بیشتر از سوی نیروی زمینی ارتش باشد در اسرع وقت به آن ها یاری خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش توضیح داد: خانواده ها و بیماران صعب العلاج به صورت مستقیم می توانند با شماره هایی که در نظر گرفته شده خواسته ها و موانع پزشکی خود را به صورت پیامکی و با درج شماره پرسنلی سرپرست بیمار ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1069

به "امیر حیدری: سامانه ارتباطی بیماران صعب العلاج نزاجا راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حیدری: سامانه ارتباطی بیماران صعب العلاج نزاجا راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید