اعزام 16 فرنگی کار ناشنوا به قهرمانی دنیا ترکیه، کوشش فرنگی کاران برای کسب سکو

به گزارش کهن پارس، مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به اعزام 16 کشتی گیر در رده سنی جوانان و بزرگسالان به قهرمانی دنیا ترکیه، گفت: در رده سنی بزرگسالان شانس بیشتری برای کسب سکو داریم.

اعزام 16 فرنگی کار ناشنوا به قهرمانی دنیا ترکیه، کوشش فرنگی کاران برای کسب سکو

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه 16 کشتی گیر (10 نفر در بزرگسالان و 6 نفر در جوانان) را طی چهار مرحله اردوی آمادگی انتخاب کردیم که این نفرات از فردا 6 خرداد به همراه 10 حریف تمرینی به اردوی آمادگی که در اراک برگزار می گردد، دعوت شدند.

وی در ارزیابی از شرایط فرنگی کاران برای شرکت در قهرمانی دنیا اضافه کرد: با توجه به زمان کمی که برای آماده سازی تیم داشتیم، فرنگی کاران ناشنوا طی برگزاری 4 مرحله اردو با کوشش و زحمات مربیان باتجربه به آمادگی نسبی رسیده اند و شرایط راضی کننده است. البته در تیم بزرگسالان شرایط برای کسب سکو امیدوارکننده تر از جوانان است.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از ترکیه، روسیه و گرجستان به عنوان حریفان اصلی ایران در رقابتهای قهرمانی دنیا ترکیه نام برد و اضافه کرد: برای کسب سکو در قهرمانی دنیا شرایط سختی را برابر این سه تیم خواهیم داشت.

وی همچنین پیرامون این پرسش که در چه وزنهایی شانس بیشتری برای کسب مدال داریم، گفت: در تمام وزنها برای کسب مدال شرایط خوبی داریم، اما در سبک وزن شانس کسب مدال بیشتر است.

خیرآبادی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان دنیای شناخت دارید، اظهار داشت: این تیم چون بعد از 2 سال در تورنمنت رسمی حضور پیدا می نماید، شناخت کافی نسبت به حریفان نداریم و کار سختی را در ترکیه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 900

به "اعزام 16 فرنگی کار ناشنوا به قهرمانی دنیا ترکیه، کوشش فرنگی کاران برای کسب سکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 16 فرنگی کار ناشنوا به قهرمانی دنیا ترکیه، کوشش فرنگی کاران برای کسب سکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید