استقلال در دربی 98 دست بالا را دارد اما پرسپولیس برد می خواهد

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است این تیم دربی روز پنج شنبه را با 3 امتیاز از زمین خارج گردد، ششمین قهرمانی پیاپی اش را بدست خواهد آورد.

استقلال در دربی 98 دست بالا را دارد اما پرسپولیس برد می خواهد

محسن بنگر در گفت وگو پانا، درباره جدال تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی شماره 98 شهر تهران که عصر امروز برگزار خواهد شد، گفت: امیدوارم این بازی فارغ از همه حساسیت های ذاتی و جدولی اش، کیفیت خوبی داشته باشد تا هم طرفداران لذت ببرند و هم بتوانیم شاهد بازی تاکتیکی و فنی باشیم. همواره دربی به خودی خود حساس است. چه با تماشاگر باشد چه بدون حضورشان. خیلی خوب است که قرار شده این بازی با تماشاگر باشد. این بازی برای پرسپولیس اهمیت بیشتری نسبت به استقلال دارد. این تیم اگر می خواهد قهرمان گردد باید استقلال را شکست بدهد و فاصله را کم کند. طبیعی است وقتی تیمی از لحاظ امتیازی بالاتر باشد، دست بالا را در دربی دارد و با اختلاف امتیازی که استقلال ایجاد نموده، قطعا نتیجه مساوی هم برایشان خیلی خوب است. اما پرسپولیس باید این بازی را ببرد. بازی دربی همواره حیثیتی است. چه تیم ها در کورس باشند چه نباشند. الان این بازی شرایطی دارد که اگر تیمی برنده گردد می تواند تا آخر لیگ سودش را ببرد.

وی در خصوص اینکه قبل از دربی گلرهای پرسپولیس تحت فشار قرار گرفتند و آیا این می تواند پاشنه آشیل این تیم در دربی باشد، اضافه کرد: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و خوبی دارد که توانایی های خود را نشان داده اند. این بازیکنان در کنار هم زحمت کشیده اند و با همه مسائل توانستند خودشان را در کورس نگه دارند. درست است که پرسپولیس با اشتباه حامد لک به نفت آبادان باخت اما در همان بازی نزدیک 10 موقعیت گل داشت اما نزدند. یک روز نمی گردد که نمی گردد. همواره بازیکنان صددرصد آمادگی ذهنی و جسمی ندارند و پیش می آید. نباید به خاطر یک اتفاق روی بازیکنان فشار گذاشت. پرسپولیس فصل قبل با همین حامد لک قهرمان لیگ شد. پرسپولیس پاشنه آشیلی ندارد و همه خوب هستند. هم گوهری و هم لک دروازه بان های خیلی خوبی هستند که احتیاج به حمایت دارند. شک نکنید هرکدام از این دو نفر باشند، برترین عملکردشان را نشان خواهند داد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس توضیح داد: من بازیکن و کاپیتان این تیم بودم و الان هم طرفدارش هستم. دوست دارم پرسپولیس برنده دربی گردد و انشالله می برد. همواره آرزوی من موفقیت این تیم بوده و هست. نمی دانم کادر فنی چه تصمیمی برای این دربی دارند. باید شرایط نفرات خود را بسنجد و برترین تصمیم را بگیرند. امیدوارم در آرامش بتوانند کارشان را به برترین شکل انجام دهند و 3 امتیاز را بگیرند. بهتر است ما در خصوص شیوه و روش بازی در دربی حرفی نزنیم تا حاشیه ای ایجاد نگردد و تیم با آرامش کامل وارد بازی گردد.

محسن بنگر گفت: اگر پرسپولیس برنده دربی گردد، بدون شک قهرمان خواهد شد و آن فاصله 3 امتیازی هم در ادامه لیگ از بین خواهد رفت. این تیم با برد دربی می تواند به ششمین قهرمانی پیاپی برسد. اگر این اتفاق بیافتد واقعا لیگ در هفته های آخر مجذوب کننده می گردد. اما اگر این تیم خدای نانموده ببازد یا مساوی کند، خیلی سخت می گردد این اختلاف امتیاز را جبران کرد. حتی اگر بازی های آخر استقلال سخت باشد، با اختلاف امتیازی که دارد می تواند بازی های سختش را مدیریت کند و پیش برود اما اگر دربی را ببازند، روحیه شان از دست می رود و حتما در ادامه هم امتیاز از دست خواهند داد.

وی اعلام نمود: لیگ سال جاری کیفیت خوبی نداشته، فکر می کنم لیگ فصل قبل بهتر بود. پیش از فصل برداشتم این بود که گل گهر با خریدهایی که داشته یکی از مدعیان اصلی باشد اما هم آن اتفاقات باعث شد تا درجا بزند و هم اینکه خودشان هم نوسان زیادی داشتند. سپاهان هم انتظارات را با توجه به هزینه های سنگین و بازیکنانی که در اختیار دارد، نتوانست برآورده کند. آنها امتیازات زیادی از دست دادند و خیلی فراز و نشیب داشتند. من کارشناس خبره ای نیستم که بدانم واقعا علت این همه نوسان تیم های لیگ سال جاری چیست اما شاید ترس از دست دادن جایگاه باعث شده تا مربیان دست به ریسک نزنند و بیشتر برای گل نخوردن و نباختن وارد بازی شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1269

به "استقلال در دربی 98 دست بالا را دارد اما پرسپولیس برد می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در دربی 98 دست بالا را دارد اما پرسپولیس برد می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید