آموزش در کشور در شرایط کرونایی به بهترین نحو انجام شد

به گزارش کهن پارس، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش در کشور در شرایط کرونایی در همه شئون به بهترین نحو انجام شد.

آموزش در کشور در شرایط کرونایی به بهترین نحو انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد حیدری اضافه نمود: تمام فعالیت های مرتبط با دانشجو، استاد و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله سامانه آموزشیار انجام و علاوه بر این شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد نیز به وسیله همین سامانه پرداخت می گردد و دانشجویان باید به وسیله این سامانه ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، وام تحصیلی و امور مربوط به فارغ التحصیلی را انجام دهند.

آقای حیدری اضافه نمود: یکپارچه و یکسان سازی در زمانی که کرونا بود کار عظیمی بوده که به وسیله دانشگاه ها شکل گرفته است. از همه کارمندان و اعضای هیئت علمی می خواهیم با صبر و حوصله به این سامانه ورود پیدا نمایند تا مسائل این سامانه با برنامه نویسی برطرف گردد.

وی گفت: سامانه آموزش ما با سامانه آموزشیار تفاوت وجود دارد. در سامانه آموزش سه سامانه واحد الکترونیکی که از قبل 100 هزار دانشجو به وسیله این واحد الکترونیکی در دانشگاه آزاد مشغول تحصیل بودند، به فعالیت خود ادامه می دهند و این سامانه یکی از سامانه های برتر دانشگاهی در کشور محسوب می گردد.

آقای حیدری تاکید نمود: سامانه وادانا، سامانه دان و سامانه آموزش، جزو سامانه های عظیم کشور هستند که به نحو احسن فعالیت خود را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: امیدوارم در فرایند فعالیت سامانه آموزشیار یک تغییر ایجاد گردد تا فعالیت این سامانه به نحو بهتری شکل بگیرد. البته همان طور که شاهد هستیم آموزش در کشور در شرایط کرونایی در همه شئون به بهترین نحو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 754

به "آموزش در کشور در شرایط کرونایی به بهترین نحو انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در کشور در شرایط کرونایی به بهترین نحو انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید