چگونه از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شویم؟ ، این کد را به خاطر بسپارید
به گزارش کهن پارس، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری با اشاره به راه اندازی سامانه کد دستوری #800* اعلام نمود: مشترکان می توانند با استفاده از این امکان نسبت به فعال سازی یا غیرفعال سازی دریافت پیامک های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام نمایند.
به گزارش خبرنگاران، دبیر کل حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری گفت: ارسال نمایندگان پیامک های اطلاع رسانی از سرشماره های خدماتی ملزم شده اند عبارت لغو 11 را در انتهای پیامک خود درج نمایند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد 11 به سرشماره ای که از آن پیامک دریافت نموده اند، ادامه دریافت پیامک را لغو نمایند.
پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری، در این باره اظهار کرد: علاوه بر این، مشترکان می توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک های اطلاع رسانی خدماتی (پیامک هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می گردد)، عدد 12 را به همان سرشماره ارسال نمایند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرف نمایندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #800* راه اندازی شده است، اضافه نمود: اکنون با این امکان، مشترکان می توانند نسبت به فعال سازی یا غیرفعال سازی دریافت پیامک های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام نمایند.
منبع: همشهری آنلاین