چه بلایی سر مالک تایتان آمد؟

به گزارش کهن پارس، دیجیاتو نوشت: اوشن گیت، شرکت مالک زیردریایی اکتشافی تایتان تمامی سفرهای ماجراجویانه، اکتشافی و تجاری زیردریایی این شرکت را به حالت تعلیق درآورده است.

چه بلایی سر مالک تایتان آمد؟

اوشن گیت، شرکت مالک زیردریایی اکتشافی تایتان با انتشار بنر قرمز رنگی در قسمت بالای وب سایت خود، اعلام نمود تمامی سفرها و مأموریت های ماجراجویانه، اکتشافی و تجاری زیردریایی این شرکت را به حالت تعلیق درآورده است.

زیردریایی تایتان در حین حرکت به سمت بقایای کشتی تایتانیک منفجر شد و تمامی پنج سرنشین آن در این حادثه جان خود را از دست دادند. این خبر رسانه ای شد و حالا اوشن گیت با انتشار بنر در قسمت بالای وب سایت خود به صورت رسمی اعلام نموده که تمامی فعالیت های تجاری و ماجراجویانه زیردریایی تایتان به حالت تعلیق درآمده است.

تعلیق فعالیت های زیردریایی تایتان تا اطلاع ثانوی

مقالات ایالات متحده و کانادا در حال آنالیز و انجام تحقیقات در خصوص دلیل انفجار زیردریایی تایتان هستند. ماه گذشته میلادی این زیردریایی منفجر شد. گارد ساحلی بقایای انسانی و لاشه های زیردریایی تایتان را از آب بیرون کشیدند و در حال بازیابی و آنالیز موضوع هستند. با آنالیز بقایای تایتان، امید آن می رود که دلیل انفجار تا حدی روشن گردد.

تایتان در واقع یک زیردریایی یا بهتر بگوییم زیردریاپیما بود که در حال رسیدن به بقالای کشتی تایتانیک منفجر شد. جان موژه، دریاسالار گارد ساحلی ایالات متحده بعد از خارج کردن بقایای تایتان گفت که این بقایا را در فاصله 500 متری دماغه کشتی تایتانیک پیدا نموده اند.

در واقع زیردریایی تایتان در حالی که به کشیت تایتانیک نزدیک می شد و تنها حدود دو ساعت با این کشتی فاصله داشت، ارتباط خود را با کشتی پشتیبان از دست داد. در این فاصله زمانی هیچ کس به صورت دقیق نمی داند چه اتفاقی افتاده است ولی ساعت هایی نفس گیر برای اوشن گیت بود. درنهایت معین شد که زیردریایی تایتان منفجر شده است.

لازم به ذکر است کشتی تایتانیک در سال 1912 در برخورد با کوه یخی، غرق شد و بیش از 1500 مسافر آن جان خود را از دست دادند. زیردریایی تایتان با هدف ماجراجویی و تماشا بقایای کشتی تایتانیک این سفر را شروع نموده بود که بی فرجام ماند و تایتان به تایتانیک پیوست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1503

به "چه بلایی سر مالک تایتان آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه بلایی سر مالک تایتان آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید