شرایط رنگ بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو

به گزارش کهن پارس، مسیریاب نشان شرایط رنگ بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو را به صورت لایه ای جدید بر روی نقشه نمایش می دهد.

شرایط رنگ بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو

مسیریاب نشان لایه جدیدی به نقشه خود اضافه نمود که بر اساس آن می توان تشخیص داد سفر با خودرو به شهرهای مختلف شامل جریمه می گردد یا خیر. شرایط رنگ بندی شهرها در مسیریاب نشان بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به روزرسانی می گردد

لایه جدید در یک نگاه شرایط رنگ بندی تمام شهرهای ایران را به کاربرانی که می خواهند سفر ضروری به شهر مورد نظرشان داشته باشند نمایش می دهد. کاربران می توانند با باز کردن منوی لایه ها در مسیریاب نشان، لایه جدید سفر مجاز را ببینند. با روشن کردن این لایه، شرایط رنگ ها در شهرهای مختلف نمایش داده می گردد تا بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید و از شهرهایی که شرایط قرمز دارند جلوگیری کنید.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت تا تاریخ 27 اسفند، 9 شهرستان در شرایط قرمز (خیلی پر خطر)، 31 شهرستان نارنجی (پر خطر)، 295 شهرستان زرد (خطر متوسط) و 113 شهرستان آبی هستند. وزارت بهداشت همچنین اعلام نموده است که خروج خودروهای بومی از شهرستانهای نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستانهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

اما نکته مهم اینجاست که با توجه به تغییر شرایط شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری، این احتمال وجود دارد که در طول تعطیلات نوروزی شهرهای جدیدی در شرایط نارنجی یا قرمز قرار بگیرند. مسیریاب نشان کوشش می نماید آخرین شرایط رنگ بندی شهرهای ایران را بر اساس اعلام منابع رسمی در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از آشفتگی فعلی کاسته گردد و کاربران بتوانند به سادگی و با یک نگاه، شرایط مقصد مورد نظر خود را آنالیز نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 825

به "شرایط رنگ بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط رنگ بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید