همه پمپ بنزین های کرمانشاه به سامانه بنزین 1500 تومانی وصل شدند

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه، تمام جایگاه های سوخت کرمانشاه به سامانه هوشمند متصل شده و امکان سوخت گیری با بنزین 1500 تومانی در آنها فراهم است.

همه پمپ بنزین های کرمانشاه به سامانه بنزین 1500 تومانی وصل شدند

فریدون یاسمی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اختلالی که از روز چهارشنبه(پنجم آبان) در جایگاه های سوخت سراسر کشور ایجاد شد و دسترسی به سامانه هوشمند و امکان استفاده از بنزین 1500 تومانی را دچار نقص کرد، افزود: از آن روز تا به امروز با تلاش نیروهای شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تمامی جایگاه های سوخت استان به تدریج به سامانه هوشمند متصل شدند.

وی ادامه داد: طی چند روز اول تمامی جایگاه های مهم و اصلی را به سامانه متصل کردیم و مابقی جایگاه ها نیز به تدریج رفع نقص شدند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه اظهار کرد: اکنون تقریبا تمامی 120 جایگاه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل است و مردم می توانند در این جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند.

یاسمی اعلام نمود: فقط هفت، هشت جایگاه به جای مانده که مشکل فنی مربوط به خود آنهاست که در مسیرهای اصلی هم نیستند و کار رفع نقص آنها نیز به زودی انجام خواهد شد. البته امکان استفاده از بنزین آزاد در این جایگاه ها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1128

به "همه پمپ بنزین های کرمانشاه به سامانه بنزین 1500 تومانی وصل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه پمپ بنزین های کرمانشاه به سامانه بنزین 1500 تومانی وصل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید