محمدی: داور با اشتباهش تمرکز بازیکنان ما را به هم زد، بازی با استقلال به ما در لیگ یاری می نماید

به گزارش کهن پارس، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: ما می توانستیم مقابل استقلال نمایش بهتری ارائه کنیم، ولی اشتباه داور روی گل اول استقلال باعث شد تا تمرکز بازیکنان ما از بین برود.

محمدی: داور با اشتباهش تمرکز بازیکنان ما را به هم زد، بازی با استقلال به ما در لیگ یاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست 2 بر یک این تیم مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود. به تیم عظیم استقلال تبریک می گویم،. طبیعی بود که بچه های ما طول بکشد تا خودشان را پیدا نمایند و در نیمه دوم بسیار جنگنده بازی کردند. اشتباه داور روی گل اول باعث شد تا تمرکزمان از بین برود. ما می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان ما راضی نماینده بود و از کوشش تک تک بازیکنان تشکر می کنم. استفاده از محصولات آموزشگاه رویه ای است که سال جاری در پیش گرفتیم. با این کار به فوتبال ایران نشان می دهیم تا روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری گردد و باشگاه ها از این طریق بتوانند چرخ فوتبال را بچرخانند و از هزینه های گزاف بپرهیزند. بازی های حذفی بازی های حساسی است و اگر پیروز نشویم از مسابقات خارج می شویم. ما تمرکزمان روی لیگ است و امیدوار هستیم تا این بازی به ما یاری کند تا بازی آخرمان در سال 99 را مقابل ذوب آهن با پیروزی تمام کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 785

به "محمدی: داور با اشتباهش تمرکز بازیکنان ما را به هم زد، بازی با استقلال به ما در لیگ یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: داور با اشتباهش تمرکز بازیکنان ما را به هم زد، بازی با استقلال به ما در لیگ یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید