(عکس) مهدی طارمی در خط حمله لیورپول!

به گزارش کهن پارس، عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو مورد توجه رسانه های اروپایی و آسیایی قرار گرفته است. یک سایت پرتغالی نوشته است که مهدی طارمی و لوئیس دیاز تا به امروز هرگز یک ملاقات را به طور کامل و 90 دقیقه در کنار یکدیگر برای پورتو به میدان نرفته اند ولی تأثیر بسیار زیادی در نتایج این تیم داشته اند.

(عکس) مهدی طارمی در خط حمله لیورپول!

این دو بازیکن باعث شدند تا کامبک پورتو برابر ویتوریا گیمارش کامل گردد. جایی که پورتو با یک گل از میزبان خود عقب بود و لوئیس دیاز دقیقه 32 به جای روماریو بارو به میدان آمد. طارمی گل های اول و دوم را به ثمر رساند و بازی را به 2-2 کرد و دیاز نیز گل سوم و رجحان بخش تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را نیز به طارمی داد.

این در حالی است که لوئیز دیاز با 917 دقیقه حضور در ترکیب پورتو دهمین بازیکن پراستفاده سرجیو کونسیسائو مربی پورتو است و طارمی نیز با 700 دقیقه حضور در ترکیب پورتو، سیزدهمین بازیکنی است که بیشتر از بقیه توسط مربی پورتو مورد استفاده قرار گرفته است. این امر باعث واکنش شدید طرفداران پورتو در فضای مجازی روبرو شد و آنها خواهان استفاده بیشتر از طارمی و دیاز در ترکیب اژدهاها شدند.

طارمی در مدت حضورش در پورتو تا به امروز پیروز شده است 6 گل بزند، 3 پاس گل بدهد و 3 بار برای تیمش پنالتی بگیرد. اتفاقی که با واکنش مجری مراسم قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شبکه فاکس اسپورتس روبرو شد.

نتایج بررسی سایت Twenty3Sport در انگلیس نشان داده است تیم منچستریونایتد از سال گذشته با وجود 1017 برخورد در محوطه جریمه حریفان خود صاحب 19 پنالتی شده است و تیم لیورپول باوجود 400 برخورد بیشتر در محوطه جریمه تیم های مقابل، تنها 10 پنالتی به دست آورده است.

در همین ارتباط روشن رای مجری شبکه فاکس اسپورتس و همچنین مجری برخی از مراسم های قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مشکل لیورپول پیشنهاد داد این تیم انگلیسی مهدی طارمی مهاجم پورتو را که در دریافت پنالتی تبحر دارد، جذب کند.

البته تبحر طارمی در دریافت ضربات پنالتی، به مذاق رقیبان پورتو خوش نیامده و این مسئله واکنش های زیادی در پرتغال داشته است. برخی از طرفداران تیم های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون که رقیب پورتو هستند، طارمی را به شیرجه زدن و فریب داور متهم نموده اند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 585

به "(عکس) مهدی طارمی در خط حمله لیورپول!" امتیاز دهید

3 کاربر به "(عکس) مهدی طارمی در خط حمله لیورپول!" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مهدی طارمی در خط حمله لیورپول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید