علت رعایت نشدن بعضی پروتکل های تازه در پروازها

به گزارش کهن پارس، رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به علت اینکه بلیت بعضی از پروازها برای ایام تعطیل بالاتر از سقف معین شده و حتی بعضا به صورت کامل فروش رفته است، نمی توان در این شرایط، پروتکل تازه کرونایی درباره محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر را در چنین پروازهایی رعایت کرد.

علت رعایت نشدن بعضی پروتکل های تازه در پروازها

محمد محمدی بخش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی مانند محدودیت60 درصدی پذیرش مسافر به مدت دو هفته است و دائمی نخواهد بود. اما از آنجا که بلیت پروازها قبل از این ابلاغیه فروخته شده، امکان اجرای آن وجود ندارد اما اعلام کردیم که در اولین فرصتی که بلیت به مرز 60 درصد رسید، امکان فروش نداشته باشند و سقف فروش را روی این مقدار ببندند اما برای پروازهایی که کمتر از این سقف بلیت فروخته بودند.

چرا محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در بعضی پروازها رعایت نشد؟

وی اضافه کرد: تابع این ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم اما با توجه به در پیش داشتن ایام تعطیلی مانند 13 رجب، بلیت بعضی از پروازها فروخته شده و نمی توانیم تعدادی از بلیت های فروخته شده را به مردم بدهیم و تعدادی دیگر را ندهیم. اما آن پروازهایی که تا سقف 60 درصد فروخته بودند را اعلام کردیم که دیگر نمی توانید بیشتر از آن بفروشید و باید تا دو هفته آن را رعایت نمایند. اما اگر ایرلاینی تا دو هفته پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا بلیت های یکی یا چند تا از پروازهایش را فروخته باشد، به علت محدودیت هایی که گفتیم در واقع نتوانسته پروتکل مورد نظر را رعایت کند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از همان روزی که ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به دست ما رسید، رعایت آن را برای همه ایرلاین ها الزامی کردیم، ادامه داد: در صورت بروز تخلف با شرکت های هواپیمایی مورد نظر برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1274

به "علت رعایت نشدن بعضی پروتکل های تازه در پروازها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت رعایت نشدن بعضی پروتکل های تازه در پروازها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید